ورزش

راز بدن فیت ستاره سابق رئال: مثل ماشینم!

زی روبرتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که از بدن خود به عنوان یک ماشین مراقبت می‌کند.

به گزارش”ورزش سه”، زی روبرتو، بازیکن سابق رئال مادرید در فصل 98-1997، می‌گوید که چگونه توانسته آمادگی بدنی قابل توجه خود را تا 43 سالگی تمدید کند.

این فوتبالیست سابق که در حال حاضر 49 ساله است، 84 بار برای برزیل بازی کرده بود و در طول دوران حرفه‌ای خود برای فلامنگو، بایرلورکوزن، سانتوس، بایرن مونیخ، هامبورگ، الغرافه، گرمیو و پالمیراس بازی کرد، به “او گلوبو” برزیل گفت که احساس می‌کند بدنش یک ماشین است نه یک انسان.

راز بدن فیت ستاره سابق رئال: مثل ماشینم!

دی‌زربی گفت:”هر انسانی باید وقت آزاد داشته باشد اما او باید بفهمد که حرفه‌ای دارد و باید بداند که برای هر کاری زمانی وجود دارد. کاری که انجام دادم این بود که فهمیدم، در حرفه‌ام، بدنم ابزار کار من است. وقتی شروع به مراقبت از آن کردم، مسئولیت حرفه‌ام را بر عهده گرفت.”

او درمورد آمادگی بدنی خود گفت:”نگهداری از بدنم به عنوان یک ابزار کار متمرکز بر حرفه‌ام متمرکز بر تغذیه، آمادگی جسمانی و ریکاوری بود. فهمیدم که بدن من یک ماشین است و نیاز به نگهداری دارد، سن برای من فقط یک عدد است.”

6 سال پس از بازنشستگی از فوتبال، زی روبرتو، که از سال 1993 تا 2017 فوتبالیست بود، بهترین آمادگی جسمانی ممکن را به دست آورده است.

1998155

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا