ورزش

راموس: دقیقه 90 و با پنالتی به رئال گل می‌زنم!

مشکلی برای این کار ندارم

سرخیو راموس در مراسم معارفه خود در سویا گفت که مشکلی برای پنالتی زدن به رئال آن هم در دقیقه 90 نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، مراسم معارفه سرخیو راموس در سویا دیشب با حضور 23 هزار هوادار این باشگاه در سانچس پیسخوان برگزار شد و اسطوره فوتبال اسپانیا رسما به هوادران معرفی شد. 

او پس از 18 سال به خانه سابقش برگشته و گفت که انگیزه فراوانی خواهد داشت. راموس گفت می توانست با پی اس جی تمدید کند ولی به این نتیجه رسید که دوره‌اش تمام شده و باید جدا شود. او گفت که هدفش از ابتدا برگشتن به سویا و ادای دین به باشگاه جوانی هایش بود.

1921588

در نشست خبری از راموس در مورد رئال مادرید سوال شد و اینکه چه انتظاری از هواداران رئال در بازگشت به برنابئو دارد و او پاسخ داد: «همه می دانند که قلب من بین سویا و رئال تقسیم شده است. عشق من به رئال مادرید نیاز به اثبات ندارد و امیدوارم در بازگشت به برنابئو همان شور و علاقه ای که من به رئال و هوادارانش دارم را دریافت کنم.»

1921589

دقیقه 90 و پنالتی برای سویا برابر رئال. شما پشت توپ قرار می گیری؟ این یکی دیگر از سوالات چالشی از راموس بود و او گفت: «البته این بستگی به مربی و ایوان راکیتیچ دارد که در سویا پنالتی‌ها را می زند. همه می دانید که من عاشق چالش هستم و اگر پنالتی را به من بدهند، بله، پشت توپ می ایستم. تیم من الان سویاست و باید برای موفقیتش تلاش کنم؛ حتی برابر رئال مادرید. همه تلاشم را نیز خواهم کرد که پنالتی را گل کنم.».

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا