ورزش

رامین رضاییان آقای پاس گل فصل ایران!

رضاییان با ارسال پاس گل در بازی با گل‌گهر به یک رکورد خاص دست پیدا کرد.

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان چهارمین پاس گل خود در جام حذفی را مقابل گل‌گهر سیرجان ارسال کرد و با 6 پاس گلی که در مسابقات لیگ برتر و 2 پاس گلی که در لیگ قهرمانان آسیا داده بود با 12 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان فصل ایران قرار گرفت.

ریکاردو آلوز و ابوالفضل جلالی دو بازیکنی بودند که در این فصل لیگ برتر 10 پاس گل در لیگ بیست و سوم ثبت کردند و مشترکا این عنوان را کسب کردند، حضور رامین رضاییان در 3 جام ایران و آسیا فرصت خوبی در اختیار این بازیکن قرار داد تا پاس گل‌های بیشتری ارسال کند، البته این یک عنوان نمادین است اما عملکرد خوب رامین با پیراهن رضاییان را نشان می‌دهد.

او در مسابقات لیگ مقابل فولاد خوزستان 3 پاس گل در دو بازی رفت و برگشت ارسال کرد و 3 پاس دیگر را مقابل نساجی، پیکان و شمس آذر در هفته‌های مختلف لیگ برتر ارسال کرد.

رامین رضاییان آقای پاس گل فصل ایران!

رضاییان در مسابقات جام حذفی هم توانست 4 پاس گل به نام خودش ثبت کند و تاثیر ویژه‌ای در فینالیست شدن این تیم داشته باشد، او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروهوایی عراق و الهلال عربستان هم دو پاس دیگر ارسال کرد.

پیش از این مسابقه ریکاردو آلوز با 10 پاس گل در لیگ برتر، یک پاس گل در پلی آف آسیا با 11 پاس گل در صدر حضور داشت که رضاییان از این بازیکن عبور کرد، در این بین ابولافضل جلالی که فقط در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته است تمام پاس گل‌های او به بازی در لیگ خلاصه می‌شود.

رضاییان یک بازی دیگر در فینال فرصت دارد تا رکورد گلزنی و پاس گل خود را افزایش دهد و فصل فوق‌العاده خود را با قهرمانی در مسابقات حذفی کامل کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا