ورزش

ربیع‌خواه: میزان دریافتی بازیکنان پدیده ۲۵ درصد است

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم پدیده مشهد گفت: وضعیت ما از نظر تاکتیکی نسبت به ابتدای فصل بهتر شده، اما کار سختی برای بقا داریم.

محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیم پدیده مشهد مقابل هوادار در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من صحنه گل هوادار را ندیدم، اما می‌گویند آفساید بوده‌است. شرایط ما از نظر جدولی اصلا خوب نیست و طبیعتا ۱ سوت و اشتباهی در این ابعاد هم قطعا ما را دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: بازی بدی انجام ندادیم، بازیکنان خوب کار کردند و جنگیدند، اما متاسفانه در نهایت با تصمیم اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم و شکست خوردیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پدیده شانسی برای بقا دارد، گفت: شرایطمان نسبت به هفته‌های قبل و نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده و از لحاظ تاکتیکی انصافا بهتر کار می‌کنیم، اما کار سختی برای بقا داریم چون بازی‌های زیادی را از دست دادیم. خیلی عقب هستیم، اما داریم تلاش می‌کنیم تا خودمان را برسانیم.

ربیع‌خواه در خصوص کیفیت زمین استادیوم ثامن‌الائمه (ع) مشهد تصریح کرد: وضعیت زمین بسیار نامناسب بود. هم بازیکنان ما هم بازیکنان حریف بارها سُر خوردند و دیدید که چمن هم کنده می‌شد. البته اینها دلایلی نیست که بخواهیم شکست‌هایمان از ابتدای فصل را توجیه کنیم. بد کار کردیم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی در رابطه با میزان دریافتی بازیکنان پدیده تا پایان هفته نوزدهم و ادعای کانال رسمی این باشگاه در خصوص پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد قراردادها تا نیم‌فصل تاکید کرد: میزان دریافتی بازیکنان ۲۵ درصد است. برخی بازیکنان رقم قرارداد پایینی داشتند و شاید تا ۳۰، ۴۰ درصد دریافت کرده‌اند، اما اکثر بچه‌ها دریافتی‌شان ۲۵ درصد بوده‌است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا