ورزش

ربیعی: زیاد قضاوت می‌شوم، اما هدفم خوشحال کردن مردم رفسنجان است/ فجر در لیگ برتر می‌ماند


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با حضور هواداران حس خوبی را تجربه کرده و این برد را به مردم رفسنجان عیدی دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی بعد از  پیروزی 2 بر یک  مقابل فجر شهید سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: به تیم فجر، بازیکنان و مدیریتش خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودم هم که به مردم رفسنجان عیدی دادند هم خسته نباشید می‌گویم. باید به دوست عزیزم و برادر بزرگوارم سرآسیایی هم خسته نباشید بگویم زیرا تلاش تیم فجر و رشادت تیم مشهود بود. قطعا فجر با مجتبی در لیگ برتر می‌ماند و دغدغه نداشته باشند. از صمیم قلب برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم میزانی از استرس را با توجه به شرایطشان در جدول داشتند. ما اکنون 38 امتیاز داریم اما فصل قبل در پایان 39 امتیاز داشتیم. مقابل تراکتور هم خوب بازی کرده بودیم اما قسمت مان نبود که حداقل یک امتیاز بگیریم. با حضور هواداران حس خوبی را من و بازیکنان تجربه کردیم. بعد از دوری 27 ماهه ای که از مردم و تماشاگران داشتیم دوباره حضور آنها را در ورزشگاه دیدیم.

وی افزود: کارنامه من را گاهی با این رتبه‌های تیم در جدول می‌سنجند اما من فارغ از نتیجه به دنبال کیفیت و فسلفه بازی فوتبال خودمان هستم. امروز مقابل فجر سپاسی هم دو تیم جوانمردانه بازی کردند. هیچ بازیکنی از مس رفسنجان یک بار به زمین نیفتاد و وقتی تلف نشد تا جذابیت رقابت ایجاد شود. من سه سال است که در اینجا حضور دارم و هر کاری که از دستم بر می‌آمده برای مس انجام داده‌ام. زیاد قضاوت می‌شوم اما تلاش می‌کنم که مردم رفسنجان را خوشحال کنم و هر کاری هم که توانسته‌ام برای مردم این شهر انجام داده‌ام.

سرمربی مس رفسنجان تأکید کرد: تیم در رفسنجان است و ریکاوری و تمریناتش را هم در اینجا انجام می‌دهد و هر جا بخواهیم برویم از همین‌جا می‌رویم. زمین چمن هم امروز شرایط بسیار خوبی داشت. به مسئولان چمن، ورزشگاه و باشگاه هم خسته نباشید و تبریک می‌گویم. این اولین بازی ما در ورزشگاه خانگی خودمان بود. نمی‌خواهم زیاد در موردش صحبت کنم اما یک جمله می‌گویم اینکه ما هم جزو تیم‌های خانه به دوش بودیم. 

ربیعی در مورد حضور بازیکنان جوان در مس رفسنجان گفت: چند بازیکن خوب و جوان در تیم داریم. بازیکنی مثل لطیفی مقابل تراکتور و فجرسپاسی خوب بازی کرد و امروز پاداش عملکردش را گرفت ما چند بازیکن جوان خوب داریم.  مجید بصیری در سه هفته آخر فصل گذشته برای ما بازی کرد و امسال تبدیل به بازیکن اصلی ما شد. بازیکنانی مثل کرم‌زاده داریم یا اکبر صادقی که زیاد با مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید در موردش صحبت کردم و به اردوی تیم امید دعوت شود بازیکنی به اسم زارع داریم که او هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. جوانی به نام اکبرپور داریم که مقابل پرسپولیس او را بازی دادیم اما اکنون 2.5 ماه است که مصدوم شده است.

وی تصریح کرد:‌ علاوه بر کاری که برای مس انجام داده‌ام 6-7 جوان خوب هم در اینجا به یادگار گذاشته‌ام. در برخی جاها از نیروهای بومی و برخی از جاها از نیروهای غیربومی استفاده کرده‌ام اکنون جوانی به نام دژکام داریم که می‌تواند مدارج ترقی را طی کند اما باید خیلی پخته‌تر شود. لطیفی هم یکی از این بازیکنان جوان است. این مسائل و این شرایط بازیکن سازی باید شکل مناسب خودش را طی کند و ساختار سازی انجام شود. من جزو مربیانی هستم که زیاد باشگاهم را تغییر نمی‌دهم سه سال اینجا بوده‌ام، سه سال با بادران کار کرده‌ام و در هر باشگاهی که بوده‌ام وظایفم را به خوبی انجام داده‌ام. 

سرمربی مس رفسنجان افزود: مردم رفسنجان همانطور که من را به عنوان شهروند افتخاری قبول کردند بدانند که این شهروند ساده‌شان هر کاری از دستش بر بیاید برای شادی مردم این شهر انجام خواهد داد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا