ورزش

رحمتی: در زمین بازی گم بودیم


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: در نیم‌ساعت اول در زمین بازی گم بودیم و تیم ذوب‌آهن توانست از اشتباهات ما استفاده کرده و به گل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: در نیم‌ساعت اول در زمین بازی گم بودیم و تیم ذوب‌آهن توانست از اشتباهات ما استفاده کرده و به گل برسد، نیمه دوم را هجومی آغاز کردیم که بلافاصله ۱۰ نفره شدیم، از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند و تمام توان خود را در زمین مسابقه گذاشتند.

وی افزود: در دقایق پایانی به گل دست یافتیم که متاسفانه آفساید اعلام شد، فوتبال خوبی را شاهد بودیم و دو تیم برای امتیازات این مسابقه به خوبی جنگیدند.

رحمتی تصریح کرد: این موضوع را باید به خود و بازیکنان تیمم یادآوری کنم که به دست آوردن چیزی راحت است اما نگه داشتن آن خیلی سخت است، باید از نظر ذهنی و تجربی روی تیم کار کنیم و بدانیم برای حفظ جایگاهی که به آن رسیده‌ایم باید سخت تلاش کنیم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد، بیشتر از همه به ضرر ما بود، چون ما قبل از تعطیلات لیگ در شرایط خوبی قرار داشتیم، امیدوارم در ادامه لیگ، امتیازی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: به نظر من داور بازی عملکرد خوبی داشت اما یک نکته وجود داشت و آن هم این بود که باید وقت تلف‌شده خیلی بیشتری اعلام می‌شد، ذوب‌آهن در شروع مجدد ها خیلی وقت بازی را می‌گرفت، بیشتر تعویض ها در جریان بازی بود و چند مورد مصدومیت وجود داشت که وقت اضافه بیشتری را می‌طلبید‌.

پایان پیام/۳۶۴۹


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا