ورزش

رحمتی: می‌توانستم از این داور (اکرمی) شکایت کنم

داور لب خط گفت هی چی می‌گی!

مهدی رحمتی می‌گوید به احترام خداداد افشاریان و جامعه داوری از حسن اکرمی شکایت نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته اول لیگ برتر، مهدی رحمتی در نخستین تجربه نشستن روی نیمکت نساجی به دلیل درگیری لفظی با حسن اکرمی، داور مسابقه از زمین اخراج شد.

حال سرمربی نساجی در مورد واکنش تندش که منجر به دریافت کارت قرمز شد توضیح داد: نمی‌خواهم راجع به اتفاقات بازی اول صحبت کنم. مطمئنا چیزی دیدم که عکس العمل نشان دادم. وقتی که داور محترم لب خط می‌آید و می‌گوید “هِی چی میگی” و با این لحن صحبت می‌کند، عملا ذهنیت شما را خراب می‌کند. خیلی اتفاقات دیگر افتاد که به خاطر احترام به آقای افشاریان و سایر داوران گذشت کردم‌. من شخصا می‌توانستم با توجه به شاهدهایی که روی نیمکت بودند از داور شکایت کنم.

او در ادامه راجع به داوری گفت: ما می‌گوییم باید از داوران حمایت بشود، چشم! ما اصلا راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم. صحنه‌ای در دقیقه ۱۵ بازی مس رفسنجان، داور لب خط و داور چهارم و داور وسط صحنه را می‌بینند و کارت قرمز داشته ولی بازیکن‌شان اخراج نشد، این به تیم آسیب می‌زند. داوری جسارت می‌خواهد. امیدوارم از این هفته شاهد داوری خوبی باشیم. جناب حیدری داور بازیزاین هفته ماست و فکر می‌کنم یکی از بهترین تصمیمات برای این هفته بوده و ما هم سعی می‌کنیم حمایت کنیم تا بهترین قضاوت را داشته باشند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا