ورزش

رحمتی ۲ هافبک استقلال را زیر نظر دارد (عکس)

آخرین خرید لیگ برتری نساجی مازندران احتمالا از استقلال انجام خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، نساجی مازندران که در نقل و انتقالات تابستانی زودتر از سایر تیم‌ها خریدهای خود را انجام داد و محمود قائدرحمتی، سید محمداحسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده را از آلومینیوم اراک و محمدرشید مظاهری را از پیکان به خدمت گرفت، می‌تواند یک بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کند که احتمالا این یک سهمیه به استقلال اختصاص پیدا خواهد کرد تا به خط میانی نماینده آسیایی ایران اضافه شود.

مهدی مهدی‌پور و محمدزبیر نیک‌نفس دو هافبک دفاعی-میانی فصل گذشته استقلال هستند که سید مهدی رحمتی برای تقویت خط میانی نساجی مازندران آنها را مدنظر قرار داده و به دنبال جذب یکی از آنهاست تا هفت خرید لیگ برتری خود را به این شکل انجام دهد.

1893493

نساجی مازندران به طور جدی این دو بازیکن استقلال را مدنظر دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعید نیست یکی از آنها فصل جدید را به جای لباس آبی، در پیراهن نساجی مازندران آغاز کند، اما این انتقال به تصمیم‌گیری جواد نکونام در خصوص آینده دو بازیکن تیمش هم بستگی دارد.

جواد نکونام پس از قبول سرمربیگری استقلال تاکید کرده تا زمان جذب بازیکنان مدنظرش در پست‌های مورد نیاز، اجازه جدایی به بازیکنانی که حداقل تحت قرارداد هستند را نمی‌دهد و به همین دلیل محمدزبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور نیز در تمرینات اخیر آبی پوشان شرکت کردند و به طور جدی زیر نظر نکونام مشغول تمرین شدند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا