ورزش

رد شایعات درباره کلوپ: بی‌اساس است!

یورگن کلوپ، سرمربی محبوب و پرافتخار آلمانی، پس از جدایی از لیورپول در پایان فصل گذشته، همچنان به استراحت خود ادامه می‌دهد و برخلاف شایعات، قصد بازگشت زودهنگام به بوندس‌لیگا را ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، کلوپ پس از ۹ سال درخشان در آنفیلد، جایی که به همراه لیورپول به افتخاراتی نظیر قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی انگلیس و جام جهانی باشگاه‌های فیفا دست یافت، تصمیم گرفت از دنیای فوتبال فاصله بگیرد. 

او اکنون پس از به جا گذاشتن خاطرات ماندگار در مرسی‌ساید، از استراحت خود لذت می‌برد.درخشش کم‌نظیر کلوپ در لیورپول باعث شده تا هواداران و کارشناسان با اشتیاق فراوان، منتظر حرکت بعدی او باشند. یکی از روزنامه‌های آلمانی ادعا کرده بود که کلوپ ممکن است هدایت لایپزیش را برعهده بگیرد.

رد شایعات درباره کلوپ: بی‌اساس است!

با این حال، مارک کوزیکه، مدیر برنامه‌های کلوپ، در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت آلمان، قاطعانه این شایعات را رد کرد. او گفت: «این حرف‌ها کاملا بی‌اساس است. هیچ صحبتی در این مورد وجود ندارد.» این اظهارات، به گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور کلوپ روی نیمکت تیم آلمانی پایان داد.
کلوپ در حال حاضر از دور بودن از فشارهای دنیای مربیگری نهایت استفاده را می‌برد. او اخیرا به آنفیلد بازگشت، اما نه برای فوتبال، بلکه برای شرکت در کنسرت تیلور سویفت! در حالی که کلوپ از مرخصی خود لذت می‌برد، دنیای فوتبال همچنان با صبر منتظر بازگشت یکی از کاریزماتیک‌ترین و موفق‌ترین مربیان این ورزش است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا