ورزش

رد شایعه پرداخت 200 سکه به رئیس فدراسیون

علوی: فقط مقام رسمی قضایی باید صحبت کند؛

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبر از ادامه روند رسیدگی به تخلف باشگاه مس رفسنجان داد.

به گزارش “ورزش سه”، امیرمهدی علوی درمورد آخرین شرایط پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان با توجه به اظهارات اخیر یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به‌صورت کلی آنچه فدراسیون فوتبال بر آن تاکید داشته همکاری تنگاتنگ با مراجه ذی‌ربط و مقامات قضایی ذی‌صلاح است که همچنان این روند ادامه دارد. از دوستان در حوزه‌های مرتبط برای پیگیری موضوع تشکر می‌کنیم و حتما هر اطلاعاتی بیش از آنچه دوستان پیگیری می‌کنند وجود داشته باشد، به استحضار می‌رسانیم. با کمک فدراسیون ان‌شاالله همه این اتفاقات در جهت سالم‌سازی هرچه بیشتر فوتبال باشد.

او ادامه داد: با توجه به بیانات دادگستری محترم کرمان و مسؤولان مرتبط در این حوزه، به صورت روشن و شفاف در این زمینه صحبت شده و طبیعی است در این فضا امکان دارد مسائل غبارآلود مطرح شود. بهتر است اجازه بدهیم مقام رسمی مرتبط با پرونده، تصمیمات خود را در این زمینه اعلام کند و همه هم به آن احترام می‌گذارند. از هرگونه گمانه‌زنی بیش از آنچه در روزهای اخیر در ارتباط با افراد مختلف رخ داده باید جلوگیری شود.

او با اشاره به اظهارات اخیر ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: او امروز صحبتی داشت مبنی بر اینکه شان و آبروی افراد حائز اهمیت است و اصل هم بر برائت است. مقام قضایی نیز مرجع صالح برای رسیدگی به این مباحث است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا نهاد قضایی اطلاعات جدیدی را در اختیار فدراسیون قرار داده، ابراز کرد: این موضوع در کمیته اخلاق هم مفتوح به رسیدگی است. در همین زمینه پرونده‌ای تشکیل و جلساتی گذاشته شده که اهالی رسانه از آن خبر دارند. در ادامه روند آغاز شده، اگر نیاز به کمک‌های بیشتر باشد فدراسیون فوتبال در کنار مرجع قضایی خواهد بود.

علوی درخصوص شایعه یکی از رسانه‌های معاند درمورد پرداخت ۲۰۰ سکه توسط یکی از باشگاه‌های صنعتی به ریاست فدراسیون، تاکید کرد: رسانه‌ای که به این شکل فعالیت می‌کند، تکلیفش مشخص و اظهارات مقام محترم قضایی هم درمورد این مسائل روشن است. این مبحث خارج از واقعیت بود و نکته خاصی هم نبود که فدراسیون به تکذیبش اقدام کند.

او درخصوص اینکه احساس می‌کند چه زمانی تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد تا دیگر شاهد این همه گمانه‌زنی نباشیم، عنوان کرد: به این سوال باید مقام قضایی پاسخ بدهند، چراکه نیاز است تحقیقات کامل شده و مسائل کامل روشن شود. قطعا فدراسیون هم در حوزه ارکان قضایی به وظایف خود در این مسیر عمل خواهد کرد و در کنار دوستان حوزه‌های مرتبط است. امیدواریم هرچه سریع‌تر مسیر تعیین تکلیف پرونده به انجام برسد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا