ورزش

رد نمی‌کنم توپ طلا به کارواخال برسد!

او بهترین دفاع راست دنیاست

اونای سیمون از دنی کارواخال به عنوان بهترین دفاع راست جهان و بازیکنی شایسته توپ طلا یاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا بعد از برد روحیه بخش 3-0 برابر کرواسی خود را مهیای بازی برابر ایتالیا در روز پنجشنبه می کند. یک برد دیگر حکم به صعود لاروخا خواهد داد.

رد نمی‌کنم توپ طلا به کارواخال برسد!

اونای سیمون، دروازه بان اول اسپانیا، در نشستی خبری در مورد این بازی گفت: «شکست دادن ایتالیا برای ما بسیار سخت خواهد بود. این چهارمین باری است که با هم روبرو می شویم و جزئیات تعیین کننده خواهند بود. مسابقات بسیار فشرده است و هم برای ما و هم برای آنها، بازی بسیار سختی خواهد بود. یک مسابقه پرتنش و زیبا که بدون توجه به گذشته باید برای برد وارد زمین شویم.»

سیمون در مورد اظهارنظر سیاسی دیروز کیلیان امباپه علیه راستگراها گفت: «کیلیان بازیکنی است که حرف هایش می تواند تأثیر زیادی بر جهان و جامعه فرانسه داشته باشد. این یک موضوع سیاسی است و اینجا من یک فوتبالیست هستم، یک بازیکن حرفه ای که برای صحبت در مورد فوتبال اینجاست.»

2044593

کارواخال و توپ طلا: «این را رد نمی کنم. نمی دانم، اما چیز واضح در مورد کارواخال این است که او بهترین دفاع راست جهان است. او این را در رئال مادرید و در تیم ملی نشان داده و می خواهد همه چیز را ببرد، حتی در بازی های بسکتبالی که ما قبل از تمرین بازی انجام می دهیم. نمی دانم که او به توپ طلا می رسد یا نه ولی در پست خودش بهترین است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا