ورزش

رسمی: ستاره اینتر تا ۲۰۲۹ تمدید کرد

باشگاه اینتر اعلام کرد که قرارداد نیکولو بارلا، هافبک ملی‌پوش ایتالیا، تا ژوئن ۲۰۲۹ تمدید شد. بدین ترتیب، این بازیکن بر اساس گزارش‌ها، به پردرآمدترین بازیکن ایتالیایی سری آ تبدیل می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، توافق برای تمدید قرارداد در ژانویه گذشته و در جریان رقابت‌های موفق اینتر در سوپر جام ایتالیای جدید که به تازگی گسترش یافته، حاصل شده بود. این تمدید قرارداد به طور رسمی دقایقی پیش با بیانیه‌ای در وب‌سایت باشگاه اعلام شد، درست پیش از شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با ایتالیا. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینتر اعلام این خبر را چند روز به تعویق انداخته بود، زیرا بارلا به تازگی صاحب چهارمین فرزند و اولین پسر خود به نام رومئو شده بود. با این قرارداد، بارلا تبدیل به پردرآمدترین بازیکن ایتالیایی در سری آ می‌شود.

رسمی: ستاره اینتر تا ۲۰۲۹ تمدید کرد

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد جدید به ارزش ۶.۵ میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی است که می‌تواند به ۷ میلیون یورو در سال برسد. این رقم نسبت به قرارداد قبلی او که حقوقی معادل ۵ میلیون یورو در سال داشت، افزایش یافته است. این قرارداد بارلا را با درآمد سالانه ۶.۵ میلیون یورو بالاتر از هم‌تیمی‌اش در اینتر، الساندرو باستونی با ۵.۵ میلیون یورو و فدریکو کیزا، بال یوونتوس با ۵ میلیون یورو قرار می‌دهد و او را به پردرآمدترین بازیکن ایتالیایی سری آ تبدیل می‌کند.

این بازیکن ۲۷ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی به مبلغ ۱۲ میلیون یورو با بند خرید اجباری به ارزش ۳۲.۵ میلیون یورو در سال بعد، از باشگاه زادگاهش کالیاری به اینتر پیوست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا