ورزش

رسمی: متس هوملس از دورتموند جدا شد

متس هوملس، ستاره خط دفاع بروسیا دورتموند، به‌صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از جدایی ادین ترزیچ از باشگاه دورتموند، متس هوملس هم امروز این باشگاه را ترک کرد تا هر دو طرف جنجال اخیر زردپوشان در فصل آینده در این تیم حضور نداشته باشند.

این دو در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بارها با همدیگر درگیر شده‌اند که به گفته رسانه‌ها هیچکدام از آنها به شکل عمومی در اخبار و نشریات انتشار نیافته و تنها درگیری دو طرف در پایان فصل در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

گفته می‌شد که متس هوملس از مدیران دورتموند خواسته که تنها در صورت جدایی ترزیچ حاضر به تمدید قرارداد است. شرطی که به مذاق مدیران باشگاه آلمانی خوش نیامد و باعث پیچیده‌تر شدن شرایط شد.

رسمی: متس هوملس از دورتموند جدا شد

در نهایت روز جمعه باشگاه دورتموند با استعفای ترزیچ موافقت کرد و او به‌صورت رسمی از این تیم جدا شد. امروز هم این باشگاه در بیانیه‌ای جدایی هوملس را اعلام کرد:«بروسیا دورتموند و متس هوملس راه خود را از هم جدا خواهند کرد. این مدافع آلمانی بیش از سیزده سال را در این باشگاه گذرانده است و با کسب دو عنوان بوندسلیگا و قهرمانی جام حذفی و دستاوردهای متعدد دیگر، آثار قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است. ما از عملکرد موفقی که با هم داشتیم سپاسگزاریم.»

گفته می‌شود که هوملس در ادامه دوران فوتبال خود تنها خواستار بازی در اروپا است و به پیشنهاداتش از باشگاه‌های عربستانی توجهی نخواهد کرد‌.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا