ورزش

رسمی: پایان رویای بازگشت گرینوود به یونایتد



باشگاه منچستریونایتد طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که میسون گرینوود از این باشگاه جدا شده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد و میسون گرینوود متقابلاً توافق کردند که بعد از پایان تحقیقات داخلی باشگاه، گرینوود این تیم را ترک کند.

بیانیه باشگاه درباره خروج گرینوود به این شرح است:”همه از جمله گرینوود، این مشکلات حاضر در ادامه حضورش در یونایتد را درک می‌کنند. بنابراین توافقی دو جانبه انجام شد که بهترین کار برای او خروج از اولدترافورد است و ما برای این امر تمام کارها را برای گرینوود انجام خواهیم داد.”

همچنین گرینوود در بیانیه‌ای این توافق را تایید کرد:”می دانم مردم به خاطر چیزهایی که در رسانه‌های اجتماعی دیده‌اند و شنیده‌اند من را قضاوت می‌کنند و می‌دانم که مردم بدترین فکر را خواهند کرد. به گونه‌ای تربیت شدم تا بدانم خشونت در هر رابطه ای اشتباه است. هیچ‌کدام از اتهامات را مرتکب نشده بودم و در ماه فوریه از همه اتهامات مبرا شدم. با این حال کاملاً قبول دارم که در رابطه‌ام اشتباه کردم و مسئولیت وضعیتی که در شبکه‌های اجتماعی پیش آمد را بر عهده می‌گیرم. این تصمیم بخشی از همکاری منچستریونایتد، خانواده‌ام و من بود. بهترین تصمیم برای همه ما این است که فوتبالم را به دور از اولدترافورد ادامه دهم، جایی که حضور من با توجه به حاشیه‌سازی برخی، باعث حواس‌پرتی باشگاه نخواهد شد. من از 7 سالگی در این تیم بودم، از حمایت باشگاه تشکر می‌کنم و یونایتد برای همیشه بخشی از قلب من خواهد بود. قصد دارم فوتبالیست بهتری باشم، اما مهمتر از همه، پدری خوب و فرد بهتری باشم و از استعدادهایم در داخل و خارج از زمین به نحو مثبتی استفاده کنم.”

آگهی
دکمه بازگشت به بالا