ورزش

رشیدی: به برد ازبکستان نیاز داشتیم/ باید روی اشتباهات تیم ملی بیشتر تمرکز کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معتقد است که باید روی اشتباهات تیم بیشتر تمرکز شود تا ملی‌پوشان آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های والیبال ایران و ازبکستان در قالب مرحله دوم رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (جمعه دوم تیر) به مصاف هم رفتند که با پیروزی تیم ایران به پایان رسید.

نیلوفر رشیدی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد پیروزی مقابل ازبکستان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. برای تیم ایران بازی خوبی بود چون به این برد نیاز داشتیم. باید در مسابقات بیشتری بازی کنیم تا بازیکنانمان آماده رقابت‌های بزرگتر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان تیم مواردی که از آن‌ها خواسته بودیم به خوبی اجرا کردند. با توجه به اینکه ازبکستان دریافت خوبی نداشت از بازیکنانمان خواستیم به خوبی سرویس بزنند. از طرفی خطاهایمان را هم پایین آوردیم.

رشیدی به دو دیدار دیگری که ایران باید برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات انجام دهد، اشاره و بیان کرد: باید برای دو مسابقه آینده آماده شویم تا حداقل مقام پنجمی را کسب کنیم. بعد از بازگشت به ایران باید روی اشتباهات و ایراداتمان بیشتر متمرکز شویم تا برای قهرمانی آسیا نتیجه بهتری به دست آوریم.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا