ورزش

رضایی: تغییرات فدراسیون نباید به تیم ملی اسیب برساند

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه باید بازیکنان حاشیه ساز از تیم ملی کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: این بستگی به نظر اسکوچیچ دارد.


رحمان رضایی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با ایلنا درباره ابقای اسکوچیچ اظهار داشت: فکر می‌کنم کمیته فنی فدراسیون باید اعتراف کند که اشتباهات بزرگی در رد و بعد از آن تأیید صلاحیت اسکوچیچ مرتکب شده است. متأسفانه تاوان این اشتباه را هم تیم ملی می‌دهد.

وی اشاره کرد: در فوتبال ما تصمیمات ناگهانی گرفته می‌شود و این کمی ما را نگران می‌کند. باید امیدوار باشیم که تغییرات فدراسیون به کادر تیم ملی و بدنه تیم ملی ضرر نرساند. رئیس بعدی فدراسیون باید از تیم ملی و کادر فنی حمایت بیشتری داشته باشد

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه باید بازیکنان حاشیه ساز از تیم ملی کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: این بستگی به نظر اسکوچیچ دارد. باید دید آیا او مصلحت را در این می‌بیند که یکسری از بازیکنان را کنار بگذارد.البته این کار هم نیاز به مشورت و تفکر دارد

رضایی در پایان گفت: فکر می‌کنم برگزاری اردو‌‌های دوستانه می‌تواند روی ترمیم این وضع تأثیر بگذارد. باید از بیرون شرایط را مدیریت و شکاف بین بازیکنان و اعضای تیم را پاک کرد.بازیکنان همگی حرفه‌‌ای هستند و امیدوارم با رفتار حرفه‌ای اتفاقات تلخ گذشته را جبران کنند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا