ورزش

رضایی: زدن گل سه امتیازی بعد از چهل روز مصدومیت شیرینی دیگری دارد


امین رضایی هافبک توانمند پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پس از درخشش در بازی برابر خوشه طلایی ساوه گفت: بعد از حدود چهل روز مصدومیت و دور بودن از میادین با گل بازگشتن حس و حال خیلی خوبی دارد. تلاش زیادی کردیم و بالاخره موفق شدیم پس از دو هفته شکست، یک برد خوب کسب کنیم تا دوباره از نیمه های جدول رو به بالا حرکت کنیم. 

وی درباره دیدار مقابل خوشه طلایی و کم و کیف این بازی گفت: حریف بسیار آماده و جنگنده نشان داد. شوک وارد شده به این تیم با تغییر سرمربی واقعا ما را هم غافل گیر کرد. در دقایقی از بازی فشار زیادی را متحمل شدیم و از همه بازیکنان ممنونم که کمک کردند تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم. خوشه طلایی تیم خیلی خوبی است و قطعا با آمدن سرمربی جدید روز های بهتری هم در انتظارشان خواهد بود.

گلزن جمی ها در خصوص بازگشتش از مصدومیت اینطور توضیح داد: در دقایق آخر بازی مقابل سایپا به شدت از ناحیه دست دچار آسیب شدم و نزدیک به چهل روز دور از شرایط بازی بودم. خوشحالم که توانستم با گل به ترکیب برگردم؛ خصوصا که این گل همراه با کسب سه امتیاز شد.

رضایی درباره اعتقاد سرمربی تیم به حضور ثابت وی در ترکیب نیز این گونه واکنش نشان داد: در تیم ما هر کسی بهتر باشد به زمین می رود و همه این موضوع را درک کردیم. این که چه کسی بازی می کند زیاد مهم نیست و هدف همه ما کسب موفقیت کل تیم است. من هم هر زمان نیاز باشد آمادگی حضور در زمین را دارم و خوشحالم که آقای رزاقی راد بعد از مصدومیت بار دیگر به من اعتماد کردند و انشالله بتوانم در ادامه بازی های لیگ باز هم برای تیمم مفید واقع شوم.

هافبک خوش اخلاق تیم پارس از شرایط مالی و حمایتی تیمش این چنین تعریف کرد: مشکلی از بابت قرارداد ها و مسائل مالی نداریم. در تیم ما به اندازه کافی پول و امکانات هست اما مشکل اصلی این است که پروسه های اداری عجیبی در تیم های نفتی وجود دارد که باعث می شود دریافتی ها به موقع و سر وقت نباشد. خیالمان راحت است که به حق و حقوقمان می رسیم اما این تاخیر ها در دریافتی ها باعث می شود کمی تمرکزمان بهم بریزد. امیدواریم با حمایت بیشتر بتوانیم جواب زحمات زیادمان را به خوبی بگیریم.

رضایی درباره هدف گذاری این فصل پارس گفت: سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم. هدف اول ما بودن در بین شش تیم بالای جدول در پایان نیم فصل اول است و نیم فصل دوم تیم رابا نظر کادر فنی تقویت می کنمی تا بتوانیم در آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا