ورزش

رفیعی: کمترین حق اسکوچیچ، حضور روی نیمکت تیم ملی است!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کمترین حق دراگان اسکوچیچ،‌ حضور روی نیمکت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی است.

به گزارش ایسنا، سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت‌ آبادان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی را بردیم و سه امتیاز گرفتیم و گلی دریافت نکردیم.در این بازی هواداران خانم و آقا حضور داشتند و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. به صنعت نفت خدا قوت می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. خودم نباید بگویم عملکردم خوب بوده یا نه اما می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم. من می‌خواهم کاری  که از من می‌خواهند را انجام دهند. غیر از نظر کادر فنی، نظر دیگران برایم مهم نیست. سعی می‌کنم کارهای لازم را انجام دهم و اگر نتوانم انتظارات را برآورده کنم، به میدان نمی‌روم.
او درباره شرایط پرسپولیس گفت: همیشه توقع از پرسپولیس وجود دارد. خدا را شکر وضعیت ما خوب است. ۲ مساوی در ۲ هفته اول به دست آوردیم و مقداری هجمه به ما وارد شد. این مساله طبیعی است چون همه از پرسپولیس انتظار برد و قهرمانی دارد و ما برای به وقوع پیوستن این اتفاق، تمام توان خود را می‌گذاریم. فوتبال بالا و پایین دارد. الان شرایط خوبی داریم. خیلی مهم است گل نخوردیم و نباختیم و روز به روز داریم بهتر می‌شویم.
رفیعی درباره شایعات تغییر در  نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در جایگاهی نیستم درباره تغییرات صحبت کنم. نظر شخصی من این است که حق اسکوچیچ است که روی نیمکت تیم ملی باشد. چیزی که روی کاغذ به نظر می‌رسد، این است که کمتری حق اسکوچیچ، حضور در جام جهانی با تیم ملی است.
او درباره حضور در لیست تیم ملی فوتبال ایران گفت: من مدارکم را برای حضور در اردوی تیم ملی داده‌ام.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا