ورزش

رقابت بزرگ: رئال، بایرن و سیتی به دنبال ستاره ژابی

عملکرد درخشان فلورین ویرتز، ستاره آلمانی، در ترکیب بایرلورکوزن توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به او جلب کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرلورکوزن این فصل تحت هدایت ژابی آلونسو موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کند و عملکرد درخشانی که به نمایش گذاشت توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به ستاره‌های حاضر در این تیم جلب کرد.

یکی از این ستاره‌ها ویرتز بود که توانست نقش مهمی را در دو قهرمانی تیمش در رقابت‌های بوندسلیگا و جام حذفی آلمان ایفا کند و پیش از این هم گفته شده بود که باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش به زودی اقدام کنند. 

رقابت بزرگ: رئال، بایرن و سیتی به دنبال ستاره ژابی

حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سه باشگاه بایرن مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی علاقه زیادی به این ستاره آلمانی دارند و در طول چند هفته اخیر به صورت مداوم با خانواده او در ارتباط بوده‌اند تا بتوانند او را برای قبول پیشنهادشان متقاعد کنند. 

این روزنامه تاکید کرده است که رئال مدعی اصلی به خدمت گرفتن ویرتز به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که این بازیکن با قیمتی که حداقل ۱۵۰ میلیون یورو خواهد بود در پنجره تابستانی سال ۲۰۲۵ لورکوزن را ترک کند  و به احتمال زیاد راهی سانتیاگو برنابئو شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا