ورزش

رقابت گریزمان و امباپه کابوس هلند شد! (عکس)

در تنها 21 دقیقه فرانسه با درخشش آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه سه بار دروازه هلند را باز کرده تا برای هلندی‌ها همه چیز کابوس وار شروع شود.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر جو تیم ملی فرانسه تحت تاثیر انتخاب شدن کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان اول تیم و دلخوری شدید آنتوان گریزمان از این قضیه قرار داشت. دیدیه دشان، امباپه را به گریزمان ترجیح داد تا ناراحتی این بازیکن را موجب شود. امباپه در نشست خبری دیروز خود گفت که گریزمان ناامید شده ولی در این مورد با او گفت‌وگوی مثبتی داشت. شایعاتی مبنی بر خداحافظی گریزمان از تیم ملی نیز شنیده می شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

1835210
1835209

فرانسه امشب در مقدماتی یورو 2024 به مصاف هلند رفته و تا دقیقه 35 بازی با سه گل پیش افتاده است. جالب اینکه هم گریزمان گل زده و هم امباپه.

1835211

در دقیقه سوم بازی گریزمان موفق شد از درون محوطه جریمه روی پاس امباپه و با پای چپ توپ را به زیبایی به تور دروازه هلند بچسباند. گریزمان برای اینکه نشان دهد چیزی کمتر از امباپه ندارد، بازی را بسیار با انگیزه شروع کرد و خیلی زود نیز گلزنی کرد.

1835212

پنج دقیقه بعد دایو اوپامکانو موفق شد گل دوم فرانسه را به ثمر برساند و گریزمان روی این گل نقش مستقیم داشت. ارسال او از سمت راست پس از برخورد به بازیکن هلند مقابل اوپامکانو افتاد و او هم دروازه خالی را باز کرد. 

1835214

در دقیقه 21 نیز نوبت به کیلیان امباپه رسید تا گلزنی کند. کاپیتان برای اینکه از گریزمان جا نماند، روی پاس اورلین شوامنی توانست گل سوم فرانسه را بزند. رقابت گریزمان و امباپه تا به اینجا کاملا به سود فرانسه شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا