ورزش

روایت جالب هافبک فولاد از خطایی که اخراجش نکرد!

بوحمدان: خسته بودم و تعادل نداشتم

هافبک فولاد می‌گوید که حق او در جدال با گل‌گهر اخراج نبوده است.

به گزارش “ورزش سه” حمید بوحمدان، هافبک تیم فولاد درباره جدال با گل‌گهر سیرجان به خبرنگار ما گفت: اگر از شانس‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را راحت ببریم. گل‌گهر تیم خیلی خوبی است ولی ما شانس زیادی برای برد داشتیم.

او در مورد شکست در جام حدفی مقابل گل گهر گفت: اگر آن بازی مسائل داوری پیش نمی‌آمد و ‌اخراجی نمی‌دادیم می‌توانستیم ببریم ولی آن بازی تمام شد و اگر بازی را دیده باشید با تمام تمرکز بازی کردیم ‌‌و شانس‌های گلزنی مان بیشتر از گل‌گهر بود.

این بازیکن در مورد پنالتی که از دست رفت گفت: پیش می‌آید، هر بازیکنی امکان دارد پنالتی را خراب کند اما داور می‌توانست پنالتی را برگرداند چون گلر گل‌گهر خیلی جلو آمد و تعجب می‌کنم داور چطور ندید.هر بازیکنی ممکن است پنالتی را خراب کند

وی در مورد گل افساید گل‌گهر گفت: آفساید بود و داور ندید و ما هرچه از داوری صحبت کنیم خسته کننده است. امیدوارم این اشتباهات کم شده و به فوتبال ما کمک شود.

هافبک فولاد در مورد سبک هجومی که دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: در خوزستان مردم دوست دارند هجومی بازی کنند و ذهنیت هر مربی متفاوت است و همه قابل احترام هستند. حق این مردم است تیم را بالای جدول ببینند ان‌شاالله بتوانیم فصل را خوب تمام کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود باید اخراج می‌شد گفت: آنقدر خطای شدیدی نبود و یک کارت زرد کافی بود. آخر بازی بود، خسته بودم و تعادل نداشتم.

بوحمدان در پایان در مورد دربی خوزستان افزود: متاسفانه نفت مسجدسلیمان امسال شرایط خوبی نداشت ولی این بازی کمی متفاوت است. کاری به جدول نداریم بازی سختی است و‌ باید بیشتر از بازی قبل تمرکز داشته باشیم تا این بازی را با موفقیت تمام کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا