ورزش

روبیالس: من قربانی یک جریان هستم



رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شده که وی قربانی یک جریان سیاسی و رسانه‌ای است.

به گزارش ایلنا، لوئیس روبیالــــــــــس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شده که وی «قربانی یک جریان سیاسی و رسانه‌ای» است که در واقع در حال «پیشبرد فمینیسم» است. فیفا روبیالس را به مدت 90 روز محروم کرده و گفته می‌شود این نهاد ناظر فوتبال جهان برای محرومیت 15 ساله او از فعالیت‌های فوتبالی تلاش می‌کند. در اسپانیا هم دادگاه اداری ورزشی (TAD) پرونده‌ای را علیه این مرد 46 ساله باز کرده است. شورای ملی ورزش (CSD) نمی‌تواند روبیالس را تعلیق کند تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، اما میکل ایستا، سرپرست وزارت ورزش و فرهنگ، روز جمعه از دادگاه خواست تا رئیس فدراسیون را به دلیل «سوءاستفاده از اختیاراتش» و آسیب رساندن به وجهه ورزش تعلیق کند.

در بیانیه لوئیس روبیالس چنین آمده است: «من قربانی یک جریان سیاسی و رسانه‌ای بی‌سابقه هستم. من عمداً به حاشیه کشیده شده‌ام. اما تمام تصاویر مربوطه را ارائه کرده‌ام تا حقایق را نشان دهم. این شواهد نام من را پاک می‌کند. من در روز 20 آگوست کارهایی کردم که مشخصاً اشتباه بود. من واقعاً متاسفم و این را از صمیم قلب می‌گویم. از همه خواستم من را به خاطر آن اشتباهات ببخشند و دوباره با تواضع این درخواست را تکرار می‌کنم. فهمیدم هر چقدر خوشحالی و احساسات در بالاترین سطح ممکن باشد و شما فاتح جام جهانی شده باشید ما رهبران ورزشی باید به مثابه الگو رفتار کنیم و رفتار من اینطور نبود.»

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در ادامه نوشت: «فدراسیون فوتبال اسپانیا از همان لحظه اول از طریق کمیته اخلاق این موضوع را بررسی کرد. من احضار شدم و همکاری کردم تا واقعیت‌ها روشن شود. من در همین راستا با فیفا همکاری کردم تا از موضع خودم دفاع کنم. من به این کار در همه مراجع ادامه می‌دهم تا از حیثیتم دفاع کنم.»

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا