ورزش

روزنامه‌های اسپانیا: مرگ فاتح توپ طلا

عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا به موضوعات مختلف از جمله درگذشت لوئیس سوارز و آغاز فعالیت جود بلینگام در رئال مادرید اختصاص دارد.

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام، بازیکن فصل گذشته دورتموند، در تابستان امسال انتقال به رئال مادرید را پذیرفت و به عنوان خرید جدید کهکشانی‌ها معرفی شد.
بلینگام از امروز به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در تمرینات حاضر می‌شود تا فعالیتش را آغاز کند.
این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که روز گذشته لوئیس سوارز، اسطوره فوتبال اسپانیا، در 81 سالگی از دنیا رفت. او تنها اسپانیایی برنده توپ طلا بود.

1896378

روزنامه مارکا نشریه چاپ روزی که خرید جود بلینگام رسمی شده بود را در اختیار این بازیکن قرار داد تا عکس او با این روزنامه را به عنوان سوژه اصلی جلد امروزش استفاده کند. تیتر گفتگوی اختصاصی با این ستاره انگلیسی “من برای برنده شدن آماده‌ام” انتخاب شده است.
به مناسب درگذشت لوئیس سوارز بالای صفحه عنوان جالب “آسمان در حال حاضر طلایی است” منتشر شد.

1896379

روزنامه آ.س تصویر اسطوره فوتبال اسپانیا با پیراهن کشورش را روی جلد برده و تیتر زده:لوئیس سوارز، 2023-1935”
در پایین صفحه هم عنوان “امروز عصر بلینگهام آغاز می شود” چاپ شده است.

1896380

تصویر لوئیز سوارز با توپ طلایش روی جلد موندودیپورتیوو با تیترلوئیس سوارز، خداحافظی با یک اسطوره” منتشر شده است.
پایین‌تر از تیتر یک دیده می‌شود که این روزنامه از نزدیک‌تر شدن ویتور روکه به بارسا خبر می‌دهد:“پارانائنسه فروش ویتور روکه را تقریبا قطعی کرد.”

1896381

“بارسا امروز شروع می‌کند” با عکس ژاوی هرناندز به عنوان تیتر یک روزنامه اسپورت انتخاب شده است. بارسلونا پیش فصل را با چالش قهرمانی مجدد لالیگا و رقابت در لیگ قهرمانان آغاز می کند. 10 روز دیگر شاگردان ژاوی به ایالات متحده سفر خواهد کرد تا خود را برای بازی مقابل یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان آماده کند.
لوئیس سوارز، دارنده اولین توپ طلای اسپانیا، در سن 88 سالگی درگذشت و تصویر او بالای صفحه به چشم می‌خورد. او بین سال‌های 1954 تا 1961 پیراهن بارسا را بر تن کرد و 6 عنوان قهرمانی را به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا