ورزش

روزهای سخت سپاهان همراه با آبی‌هراسی!

سپاهان در دو هفته گذشته 3 شکست متوالی مقابل تیم‌های آبی‌پوش متحمل شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان در 6 بازی اخیر خود مقابل 3 تیم آبی‌پوش قرار گرفت و 4 شکست را مقابل آنها تجربه کرد و این موضوع محدود به همین نخواهد بود و از 5 شکست آنها در لیگ برتر به غیر از استقلال و گل‌گهرسیرجان آنها مقابل ملوان هم شکست خوردند.

روند عجیب و غریب تیم سپاهان در مدت اخیر برای هواداران و اعضای این تیم نگران کننده است، آنها در 6 مسابقه اخیر خود تمامی بازی‌ها را واگذار کرده اند و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند.

آنها در همین دو هفته دو بازی رفت و برگشت را مقابل الهلال واگذار کردند و در دیدار حساس لیگ برتر مقابل استقلال شکست خوردند تا در دو جام مختلف مقابل رقبای قدرتمند شکست بخورند تا خبری از تیمی که در ابتدای لیگ مقتدرانه رقبا را شکست می‌داد نباشد.

حواشی مختلف، بالانس نبودن تعداد ستاره‌های در خطوط مختلف، اخراج‌های متوالی بازیکنان و کادرفنی باعث شد تا این تیم از فرم ایده آل خارج شود و مورایس کار سختی برای بازیابی تیمش خواهد داشت.

سپاهان هفته آینده باید در لیگ برتر به مصاف سفید و آبی‌پوشان پیکان برود و این مسابقه می‌تواند پایانی باشد به روزهای سخت آنها و گذر از روند شکست‌های متوالی مقابل تیم‌های آبی پوش!

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا