ورزش

روزگار سخت دو مدعی لیگ برتر

تیم‌های گل‌گهر و سپاهان با شکست در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فاصله زیادی از اهداف تعیین شده خود گرفتند.

به گزارش “ورزش‌ سه”، سپاهان در هفته بیست و دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و به شکل غیرمنتظره‌ای هفتمین شکست فصل را تجربه کرد تا عملا شانس این تیم برای بازگشت به جمع مدعیان از دست برود.

در سیرجان هم اتفاق مشابهی برای گل‌گهر رخ داد و آنها که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در رتبه‌ ششم جدول باقی ماندند و حالا تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از آنها قرار داشتند و حاشیه امنیت خوبی با آنها ایجاد شده بود، در فاصله 3 و 5 امتیازی این تیم قرار بگیرند.

در پایان هفته بیست و دوم و در حالی که سپاهان یک بازی عقب افتاده مقابل ذوب آهن در پیش دارد، مورایس و شاگردانش با 38 امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و فاصله‌ای 9 امتیازی میان این تیم و صدرنشین جدول رده بندی ایجاد شده است.

روزگار سخت دو مدعی لیگ برتر

در سوی دیگر گل‌گهر با باخت مقابل پرسپولیس پنجمین شکست فصل را تجربه کرد و با 33 امتیاز همچنان در رتبه ششم قرار دارد. یکی از اهداف گل‌گهر قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر و کسب سهمیه آسیایی بود که با نتایج هفته‌های اخیر از این هدف فاصله گرفته‌اند.

البته اگرچه کار برای سپاهان و گل‌گهر به عنوان دو تیم منسجم لیگ بیست و سوم سخت شده، اما اگر آنها بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده حداکثر امتیازات را کسب کنند و با انگیزه به مصاف رقبای خود بروند، این شانس را همچنان دارند تا به اهداف تعیین شده خود دست پیدا کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا