ورزش

روز سخت موعود با استقلال، ساپینتو نگران است!

سرمربی پرتغالی امروز آرام خواهد بود؟

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری روز گذشته به طور رسمی نگرانی خود از تیم داوری بازی با هوادار را اعلام کرد.

به گزارش “ورزش سه”، موعود بنیادی‌فر در شرایطی امروز میان استقلال و هوادار سوت می‌زند که آخرین قضاوت او برای آبی ها با اعتراض های شدید حریف مواجه شد. بنیادی‌فر در هفته بیست و دوم دیدار استقلال و گل‌گهر را قضاوت کرد که در ثانیه‌های پایانی آن مسابقه یک پنالتی برای استقلال گرفت و باعث برد آبی ها شد.

اعتراض های شدید گل‌گهر به عملکرد بنیادی‌فر تا چند هفته بعد ادامه داشت و منجر به جنگ رسانه‌ای دو باشگاه نیز شد. حالا کمیته داوران فدراسیون فوتبال بعد از 4 هفته بار دیگر قضاوت بازی استقلال را به نفر اول لیست الیت داوران ایران سپرده است.=

1657342

اگرچه ریکاردو ساپینتو آخرین خاطره اش از قضاوت بنیادی‌فر خوب است و بعد از بازی نیز از عملکرد مناسب او تشکر کرد، اما او نگران داوری بازی امروز است. ساپینتو نگرانی خود را از داوری امروز در نشست خبری هم مخفی نکرد و واکنش تندی نشان داد.

وقتی از سرمربی استقلال درباره قضاوت بنیادی‌فر در بازی با هوادار پرسیده شد،‌او گفت:‌«امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد، داور می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی های قبلی هم با ما خوب رفتار کرد و نشان داد استحقاق داوری را داشت و شایسته بود. بسیار با آرامش قضاوت کرد. ارتباطی که با من داشت، صحبتی که با من انجام داد و همه چیز خوب بود.»

او ادامه داد: «ما هرروز بیشتر همدیگر را درک می‌کنیم. اما اگر داور فردا(امروز) اشتباهی کند، نمی‌توانم خیلی آرام باشم. البته که در گذشته هم ما امتیازات زیادی را از دست دادیم، 11 امتیاز به خاطر اشتباهات داوران از دست دادیم. در چند بازی قبلی داوران خوب بودند، منصف بودند، عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم همین روال ادامه پیدا کند.»

با این تفاسیر به نظر می‌رسد بنیادی‌فر در روزی که قضاوت‌های لیگ برتری اش به عدد 12 می‌رسد، کار سختی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت؛ خصوصا اینکه ساپینتو رسما اعلام کرده اگر داور اشتباه کند، نمی‌تواند روی نیمکت آرام بنشیند!

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا