ورزش

روشنایی: گل پیکان پنالتی نبود، پنالتی گرفتند

از بازی‌های آینده شکوفایی ما را خواهید دید

سرپرست تیم استقلال خوزستان نسبت به شرایط تیم‌های این استان بسیار ناراحت است ولی عقیده دارد استقلال خوزستان در پایان فصل، قطعا لیگ برتری می‌ماند.

به گزارش “ورزش سه”، بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل پیکان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه با کم‌دقتی مهاجمانمان مواجه شدیم و نتوانستیم آن نتیجه دلخواه را کسب کنیم. در نیمه دوم بچه‌ها دوندگی و تمرکز لازم را نداشتند. می‌رویم برای بازی‌ها و انشالله شرایطمان بهتر می‌شود. ما تیمی هستیم که بازیکنان باکیفیتی داریم و می‌توانیم در ادامه مسابقات روند خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: از شرایط کاملا راضی هستم. کیفیت بازی ما را در نیمه اول دیدید و بازیکنانی که ما داریم بسیار با کیفیت هستند. این بازی شش امتیازی بود و ما در بازی رفت که داور شرایط عجیبی را ایجاد کرد و یک گل خوردیم. این بازی هم اگر صحنه را دقیق‌تر نگاه کنید، بازیکن ما اصلا بازیکن حریف را هل نداد. یک تنه به تنه بود و بازیکن تیم پیکان پایش خودش را درگیر کرد تا پنالتی بگیرد.

سرپرست استقلال خوزستان در انتقاد از کمیته داوران فوتبال ایران تاکید کرد: من از آقای افشاریان گلایه داریم. در بازی‌های گذشته، بازی‌هایی بود که باید سه امتیاز آن را می‌گرفتیم ولی داوران اجازه ندادند. می‌خواهیم داوران خوبی انتخاب کنند.

روشنایی با اشاره به فرم ضعیف سه تیم خوزستانی فوتبال ایران توضیح داد: ما در گذشته می‌گفتیم که خوزستان مهد فوتبال است اما اکنون دیگر نیست. من واقعیت را می‌گویم. من از شما می‌پرسم، در تیم‌های خوزستانی چند بازیکن خوزستانی وجود دارد؟ دلیلش مربوط به زیرساخت‌هایی است که در فوتبال استان ما حمایت نشده و تیم‌ها در داخل استان فعالیت خاصی ندارد. استان باید از لحاظ فوتبالی قوی شد و این ضعف به تیم‌های باشگاهی سرایت می‌کند. ما مجبور شدیم بازیکن خارجی جذب کنیم. انشالله هیئت فوتبال خوزستان تدابیری بیندیشد تا فوتبال خوزستان بار دیگر مهد فوتبالی که مدنظر ماست بشود.

وی تصریح کرد: من به شما و جامعه ورزشی خوزستان این قول را می‌دهم که قطع به یقین در لیگ خواهد ماند و انشالله شاهد شکوفایی تیم استقلال در بازی‌های آینده خواهید بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا