ورزش

رونالدو بی‌احترامی کرد، از مراکشی‌ها یاد بگیر!

دتمار هامان:

دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، به انتقاد از رفتار اخیر کریستیانو رونالدو پرداخته است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی پرتغال در شرایطی که به نظر کار دشواری برای صعود به نیمه نهایی جام جهانی نداشت، اسیر تیم جنگنده و باانگیزه مراکش شده و با قبول شکست برابر این تیم با جام جهانی وداع کرد. اما کریستیانو رونالدو که در پایان این دیدار به شدت عصبانی و ناراحت بود، با گریه راهی رختکن شده و کلامی با هیچ یک از حاضران در زمین صحبت نکرد. رفتاری که مورد سرزنش دتمار هامان قرار گرفته و او با تمجید از برخورد بازیکنان مراکش بعد از شکست برابر فرانسه، به انتقاد از رونالدو پرداخته است.

دتمار هامان گفت: “شما در مورد این فوق ستاره‌ها، بازیکنان برتر و پردرآمد ترین های جهان فوتبال صحبت می‌کنید. با خود فکر می‌کنید یکی از بهترین بازیکنانی که یک هفته پیش صحنه را ترک کرد، کریستیانو رونالدو است، اما او حتی نتوانست در پایان بازی به بازیکنان تیم ملی مراکش تبریک بگوید.  

آنها در آن بازی پیروز شده و دست به کاری تاریخی زدند، اما رونالدو حتی این شان و احترام را قائل نشد که به خاطر دستاوردهایشان به بازیکنان تیم ملی مراکش تبریک بگوید. حالا شما رفتار آنها را تماشا می کنید. ببیتید بازیکنان مراکش چگونه با فرانسوی ها دست می دهند. آنها وقار و مهربانی بعد از این شکست از نیز خود نشان می دهند و این رفتار فوق العاده و بسیار زیباست.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا