ورزش

رونالدو زودتر به استقبال پرسپولیس رفت!

کاپیتان پرتغال زودتر از موعد اردو را ترک کرد

کریستیانو رونالدو که به علت سه اخطاره شدن بازی با لوکزامبورگ را از دست داد زودتر از موعد تعیین شده به تمرینات النصر برمی گردد.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو به دلیل دریافت کارت زرد در بازی مقابل اسلواکی سه اخطاره شده و بازی بعدی پرتغال مقابل لوکزامبورگ در انتخابی یورو 2026 را از دست داد؛ او البته خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن به گردن مارتین دوبراوکا، با اخراج سخت گیرانه تری مواجه نشد.

کاپیتان پرتغال به همین دلیل هم تیمی های خود در تیم ملی را زودتر از موعد تعیین شده ترک کرد. او که از بازی بعدی محروم است امروز اردوی پرتغال را به مقصد عربستان ترک کرد تا به تمرینات تیم باشگاهی اش النصر اضافه شود.

1923226

گونچالو راموس که در غیاب رونالدو وظیفه گلزنی به دوش او خواهد بود با ستایش این بازیکن گفت: او همواره به هر نحوی که شده از ما حمایت می کند و تا همین امروز در کنارمان حضور داشت. در نهایت او باید به تمرین تیم باشگاهی اش برمی گذشت.

البته غیبت رونالدو مقابل لوکزامبورگ خیلی نمی تواند برای پرتغال دردسرساز باشد. این تیم با 5 برد از 5 بازی در آستانه صعود به یورو 2026 قرار دارد چرا که فاصله 5 بازی تا پایان دور انتخابی به ترتیب با تیم های دوم و سوم 5 و 3 امتیاز اختلاف دارد.

1923227

النصر شنبه هفته آینده مقابل الرائد به میدان می رود و رونالدو از فردا در تمرینات تیمش برای این دیدار حضور خواهد یافت. النصر بعد از بازی با لرائد باید خود را آماده تقابل حساس با پرسپولیس در شب اول دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا