ورزش

رونالدینیو از خجالت تیم ملی برزیل درآمد

بازی‌هایش را تماشا نمی‌کنم

رونالدینیو در مصاحبه جدید خود شدیدا به تیم ملی کشورش تاخت و گفت این تیم هیچ چیز جذابی ندارد که بخواهد بازی‌هایش را تماشا کند.

به گزارش “ورزش سه”، رونالدینیو، مهاجم اسطوره‌ای برزیل، اطمینان داد که تیمش را در کوپا آمه‌ریکا در ایالات متحده همراهی نخواهد کرد، زیرا او معتقد است که تیم فاقد “شادی”، “سختکوشی” و “فداکاری” لازم است، اگرچه اعتقاد دارد که وینیسیوس جونیور شایسته توپ طلاست.

رونالدینیو از خجالت تیم ملی برزیل درآمد

بازیکن سابق پاری سن ژرمن و بارسلونا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب “Cartoloucos” که این جمعه منتشر شد، گفت: «هیچ چیز خوب پیش نمی رود. شجاعت در تیم کم است، فداکاری کم است. اینجا همه چیز کم است.»

ستاره برزیلی به این ترتیب اعلام کرد که هیچ بازی سلسائو را در کوپا آمه ریکا که بین 20 ژوئن (اول تیر) تا 14 جولای در آمریکا برگزار می شود، تماشا نخواهد کرد.

رونالدینیو گفت: «این تیم ملی پر از کمبود است. هیچ بهانه ای برای تماشا بازی هایش ندارم. برزیل پر از نقاط ضعف است و بنابراین من هیچ بازی ای را تماشا نمی کنم.»

1722196

رونالدینیو که اکنون 44 سال سن دارد، در سال 2002 با تیم برزیل قهرمان جام جهانی شد و در سال 1999 پس از شکست دادن اروگوئه 0-3 در فینال کوپا آمریکا را در پاراگوئه به دست آورد.

علیرغم انتقاداتش از بازی تیم تحت رهبری دوریوال جونیور، او معتقد بود که وینسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید، رهبر سلسائوی فعلی که نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، “لایق” بردن توپ طلای2024 است.

برزیل اولین بازی خود را در کوپا آمه ریکا را 5 تیر مقابل کاستاریکا در لس آنجلس خواهد داشت و سپس با پاراگوئه و کلمبیا روبرو خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا