ورزش

رونالدینیو را هر جا دیدید دستگیر کنید و تحویل بدهید!

پارلمان برزیل به پلیس این کشور دستور داد رونالدینیو، اسطوره فوتبال این کشور، را دستگیر کند و به کمیسیون بررسی تراکنش‌های مشکوک رمزارزها تحویل بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، فعالیت‌های مشکوک به کلاه‌برداری در تجارت رمزارزها در برزیل باعث شده پارلمان این کشور کمیته مستقلی به نام کمیته بررسی تراکنش‌های مشکوک رمزارزها تاسیس کند. این کمیته امروز با یک حکم عجیب و غریب برای دستگیری یکی از اسطوره‌های فوتبال برزیل جنجالی شده است.

این کمیته پارلمان برزیل پیش از این رونالدینیو را دو بار احضار کرده بود ولی با توجه به اینکه ستاره سابق فوتبال این کشور از حضور در پارلمان خودداری کرده بود این کمیته حالا به پلیس فدرال برزیل دستور داد رونالدینیو را دستگیر کند و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار پارلمان قرار دهد.

رونالدینیو که سال‌ها در بزرگترین باشگاه‌های اروپایی مثل بارسلونا، پاری سن ژرمن و میلان بازی کرده بود در برزیل به مشارکت در فعالیت‌هایی متهم است که در حوزه رمزارزها رخ داده و شائبه تخلف و کلاه‌برداری دارد.

1915069

جادوگر فوتبال برزیل در پاسخ به دو بار احضار شدنش به کمیته پارلمان گفته بود به دلیل اینکه نتوانسته بلیت پرواز به پایتخت کشور را تهیه کند در مقابل پارلمان حاضر نشده است. اعضای کمیته این بهانه را نپذیرفته و امروز حکم دستگیری او را به پلیس دادند.

ریکاردو سیلوا از اعضای کمیته پارلمان برزیل گفت: “رونالدینیو امروز هم در کمیته حاضر نشد. ما قبلا دو بار به او مهلت داده بودیم و هشدار داده بودیم که اگر یک بار دیگر تکرار شود مجبور می‌شویم حکم دستگیری صادر کنیم”.

رونالدینیو متهم است در یک نقشه کلاه‌بردارانه با استفاده از رمزارزها دخالت داشته است. در این برنامه به مردم وعده داده شده در صورت مشارکت مالی در طرح می‌توانند روزی 2 درصد سود دریافت کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا