ورزش

رونمایی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در لیگ 21

3 بازیکن استقلال در لیگ برتر گذشته آمار فوق العاده ای را از خود برجای گذاشتند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال با ثبت رکوردهای بی نظیر و آمارهایی فوق العاده موفق شد جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر را بالای سر ببرد. جامی که برای طرفداران این تیم بسیار جذاب و هیجان انگیز بود.
در این بین همه بازیکنان استقلال نمایش های خوبی در ترکیب این تیم داشتند اما بر اساس آمار و ارقام برخی نفرات توانستند نقش موثرتری در موفقیت های تیم شان ایفا کنند.
بر اساس آماری که سایت یازده منتشر کرده امیرحسین حسین زاده، مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا 3 بازیکنی هستند که تاثیرگذارترین نفرات استقلال در لیگ بیست و یکم لقب گرفته‌اند.

سایت یازده امیرحسین حسین زاده را موثرترین بازیکن فصل استقلال دانسته است؛ این بازیکن جوان که در ابتدای مسابقات با نظر فرهاد مجیدی به استقلال ملحق شد، موفق شد 8 بار برای این گل بزند و یک پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کند. او در مجموع به عنوان یک هافبک هجومی 59 بار به سمت دروازه حریفان اقدام به شوتزنی کرد که 20 شوت او درون  چارچوب بود. حسین زاده همچنین 18 پاس کلیدی در طول فصل داشته و 46 بار توانسته یار مستقیم خودش را دریبل بزند.

از دید سایت یازده مهدی مهدی پور دومین بازیکن موثر استقلال در فصل گذشته بوده است. مهدی‌پور به عنوان هافبک وسط آبی پوشان یک گل به ثمر رساند اما 7 بار برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد تا بهترین پاسور استقلال در فصل گذشته لقب بگیرد. این بازیکن با 98 قطع توپ، 61 تکل موفق و 35 پاس کلیدی آمار های مثبت خود را بالا برد. ضمن اینکه مهدی پور 21 بار به سمت دروازه حریفان اقدام به شوتزنی کرد که برای یک هافبک وسط عملکرد فوق‌العاده ای محسوب می‌شود.

سومین بازیکن تاثیرگذار استقلال هم کوین یامگا است. هافبک – مهاجم فرانسوی که با 10 گل زده بهترین گلزن آبی ها محسوب می‌شود. او 3 بار هم برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد تا آمار خوبش را اضافه کند. یامگا در طول لیگ برتر بیست و یکم 38 بار اقدام به شوتزنی به سمت دروازه حریفان کرد که 20 شوت او درون چارچوب بود. او همچنین 16 پاس کلیدی داشت و 30 دریبل موفق در کارنامه اش ثبت شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا