ورزش

رونمایی از یک هیولای جدید در رئال

انتقال امباپه به سودش بود

بازیکن سابق پی اس جی معتقد است کیلیان امباپه در رئال مادرید به سطحی کاملا بالاتر از پاریس خواهد رسید.

به گزارش “ورزش سه”، داستان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید دوشنبه دو هفته پیش به سرانجام رسید و ستاره فرانسوی بعد از هفت سال شایعه راهی باشگاه مادریدی شد.

او در پی اس جی به همه افتخارات تیمی در سطح داخلی رسید ولی نتوانست لیگ قهرمانان را فتح کند. امباپه در رئال رویاهای بزرگتری را در سر خواهد داشت.

رونمایی از یک هیولای جدید در رئال

پیتر لوسین، بازیکن سابق پی اس جی و اتلتیکو، در مورد این انتقال به آاس گفت: «برای من که تعجب‌آور نبود. همه قبلاً این انتقال را حس کرده بودند. امباپه بازیکنی فوق‌العاده است که به بزرگترین باشگاه روی کره زمین رفت. من کنجکاو هستم که بدانم کیلیان چگونه می‌خواهد خود را با چنین تیمی در این سطح وفق بدهد. رئال تغییر نسل شگفت‌انگیزی داشته و جواب هم گرفته است.»

آیا امباپه بیشتر به مادرید نیاز دارد یا برعکس؟ «60 به 40، زیرا رئال مادرید همه چیز را بدون امباپه برده است و همچنان در صدر تیم‌های جهان است. علاوه بر این، امباپه نیاز به انجام این جهش داشت و این به نفع او خواهد بود تا با پیراهن رئال شانس بیشتری برای توپ طلا و لیگ قهرمانان داشته باشد. او همچنین می‌تواند جا پای اسطوره‌هایی چون رونالدو، بنزما، کروس و مودریچ بگذارد.»

چه انتظاری از دوران حضور امباپه به عنوان بازیکن رئال دارید؟ «کیلیان می‌تواند تاریخ‌ساز شود و این واضح است. رئال مادرید در حال حاضر هر سال یک تاریخ جدید می‌نویسد و متوقف نمی‌شود. آنها با هم می‌توانند در تمام سطوح به رشد خود ادامه دهند. امباپه قرار است به عنوان یک بازیکن به سطح بالاتری برسد و بالغ‌تر شود. اگرچه او در حال حاضر 25 سال سن دارد و یک فوق ستاره است، اما هنوز می‌تواند به هیولایی بزرگتر تبدیل شود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا