ورزش

رونمایی بارسا از پیراهن جنجالی برابر آرسنال

بازگشت رنگ سفید پس از 44 سال

بارسلونا در بازی دوستانه برابر آرسنال پس از 44 سال از پیراهن سفیدرنگ استفاده خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا بامداد پنجشنبه در بازی دوستانه برابر آرسنال، پیراهن سفید بر تن خواهد کرد. آخرین بار 44 سال پیش و دقیق‌تر بگوییم، 7 مارس 1979 بارسا برابر ایپسویچ در جام در جام اروپا پیراهن سفید پوشید و در همان رقابت ها عنوان قهرمانی را نیز کسب کرد. 

پس از آن بارسا دیگر از رنگ سفید استفاده نکرد تا اینکه با تصمیم خوان لاپورتا، قرار بر این شده که در فصل پیش رو رنگ پیراهن دوم بارسا سفید باشد. تصمیمی که منتقدان زیادی داشت چرا که همرنگ پیراهن اول رئال مادرید است.

1901640

بارسا البته قرار است به شکل رسمی در سومین بازی بیرون خانه خود در لالیگا برابر ویارئال از پیراهن سفید استفاده کند ولی قبل از آن در دیداری غیررسمی و تدارکاتی برابر آرسنال از این پیراهن رونمایی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بارسلونا فصل 58-1957 برای اولین بار از پیراهن‌هایی سفید رنگ به عنوان پیراهن دوم خود استفاده کرد. نشان باشگاه نیز متفاوت بود و به پاس اولین تیم تاریخ بارسا در سال 1899، از نشان قدیمی باشگاه روی پیراهن استفاده شد. در دهه 70 میلادی و در دوره‌ای که یوهان کرویف را در اختیار داشت نیز بارسا یک فصل از پیراهن سفید استفاده کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا