ورزش

رویای شماره 7 جدید: می‌خواهم جای رونالدو را پر کنم

میسونت مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، امیدوار است که بتواند مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم بدرخشد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از چند تلاش ناموفق بالاخره توانست با مدیران چلسی برای جذب مونت به توافق برسد و این بازیکن رسما به این باشگاه پیوست. 

این ستاره 24 ساله شماره هفت نمادین این باشگاه را از آن خود کرده و حالا قرار است پا جای پای بازیکنان بزرگ و سرشناسی مانند کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، اریک کانتونا، برایان رابسون و جرج بست بگذارد. 

او خاطره جالبی از کودکی‌اش دارد. زمانی که در سال 2008 به عنوان هوادار پورتسموث در ورزشگاه حضور داشت که شاهد ضربه آزاد خارق العاده و به یاد ماندنی رونالدو در ترکیب یونایتد بود. 

1895258

مونت در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد در این باره اظهار داشت:« من احتمالا حدود 10 سال داشتم. در ورزشگاه بودم تا از تیمم حمایت کنم و شاهد این لحظه خاص بودم. فکر می‌کنم تصاویری از تلاش من برای زدن ضربه آزاد در تمرینات پس از آن بازی وجود دارد. 

این ضربه و گلی که رونالدو زد واقعا برایم الهام‌بخش بود. دیدنن این صحنه در اولدترافورد، در حالی که در سمت دیگر ورزشگاه بودم حس عجیبی داشت. همانطور که گفتم، تحت تاثیر این موقعیت و این لحظه فوق العاده قرار گرفتم. بنابراین دوست دارم که بتوانم چنین لحظاتی را با این پیراهن برای یونایتد تکرار کنم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا