ورزش

رویای مسی و رفیق صمیمی: با هم خداحافظی کنیم

لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، فاش کرد که او و لیونل مسی رویای خداحافظی مشترک از دنیای فوتبال را در سر دارند.

به گزارش “ورزش سه”، اینترمیامی حالا به مقصدی برای بسیاری از بازیکنان بارسلونا که از این باشگاه جدا شده‌اند تبدیل شده است. 

این باشگاه آمریکایی توانست مسی را با وجود تمامی پیشنهاداتی که داشت برای پوشیدن پیراهن تیمش متقاعد کند و پس از او هم اقدام به جذب سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا کرد تا جمع دوستان این ستاره آرژانتینی در میامی جمع شود. 

اخباری مربوط به تلاش مدیران اینترمیامی برای جذب سوارز هم مطرح شده بود اما گرمیو، باشگاه فعلی این بازیکن، مذاکرات با مدیران این باشگاه را پایان داد تا پرونده حضور او در ام ال اس فعلا بسته شود. 

1902101

اما به نظر نمی‎رسد که این اتفاق تاثیری روی رویای مشترک سوارز و مسی داشته باشد. این بازیکن اروگوئه‌ای در این باره به برنامه تلویزیونی پونتو پنال گفت:« ما با مسی رویای خداحافظی مشترک از زمین فوتبال را داریم. این چیزی است که وقتی در بارسا بودیم همیشه برایش برنامه‌ریزی می‌کردیم. 

در فاصله یک سال من به اتلتیکو مادرید رفتم و او راهی پاری سن ژرمن شد. ما همیشه فکر می‌کردیم که پس از بارسلونا به آمریکا خواهیم رفت اما این اتفاق در آن زمان رخ نداد. حالا او تصمیم گرفت به آنجا برود و مشخص است که خوشحال است. ما امیدواریم که بتوانیم در مقطعی این اتفاق را عملی کنیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا