ورزش

رکراکی: دوست دارم بگویم به تیم قهرمان باختیم

امباپه ممکن است پله جدید باشد؛

ولید رکراکی پس از شکست برابر تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی اعلام کرد که در فینال، از شاگردان دیدیه دشان حمایت خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مراکش شب گذشته در مرحله در نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، ورزشگاه البیت، به مصاف فرانسه رفت و با دو گل شکست خورد تا از صعود به فینال این رقابت‌ها باز بماند.

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پس از این مسابقه اظهار داشت: مسابقه سختی بود و گلزنی زودهنگام تیم ملی فرانسه باعث شد تا آنها برنامه خود را در زمین اجرا کنند. چند اشتباه فردی دلیل این باخت بود؛ ما می‌خواستیم گل بزنیم تا کار را برای بازیکنان فرانسوی سخت کنیم اما به هر حال به تیم فرانسه تبریک می‌گویم که با خوش شانسی موفق شد، برنده شود.

او ادامه داد: بازیکنان ما از نظر فیزیکی، خسته بودند و برخی از بازیکنان، با 60 درصد توان خود بازی کردند.

رکراکی سپس با تمجید از تیم ملی فرانسه بیان کرد: ما در فینال از فرانسه حمایت خواهم کرد؛ فرانسه تیم بزرگ و شایسته قهرمانی در جام جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه مراکش به دنبال کسب مقام سوم در جام جهانی خواهد بود، تاکید کرد که تصمیم دارد در دیدار رده‌بندی، به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، فرصت بازی بدهد.

سرمربی مراکش با اشاره به مصدومیت سایس در این مسابقه گفت: سایس مصدوم بود اما ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم که او را برای این بازی حفظ کنیم. ما ریسک کردیم و دو روز روی یک سیستم کار کردیم اما با خروج سایس از زمین، به برنامه دفاعی قبلی خود برگشتیم.

او بار دیگر از تیم ملی فرانسه و امباپه تمجید کرد و گفت: درصد پیروزی هر دو تیم در این مسابقه 50 درصد بود اما دیدیه می‌داند که دارد چه می‌کند و امباپه هم ممکن است پله جدید باشد. ما دوست داریم فرانسه در دیدار فینال، برنده شود؛ چرا که اینکه بگوییم از قهرمان جهان باختیم، این شکست را کمی برایمان راحت می‌کند.

رکراکی تصریح کرد: از حالا ما برای جام آفریقا آماده خواهیم شد. ما جاه‌طلبی زیادی داریم و از طرفی، تیم‌های آفریقایی هم پیشرفت کرده‌اند و مدعیان زیادی مانند مصر، نیجریه و سنگال وجود دارد.

او در پایان گفت: ما می‌دانیم که همه به ما افتخار می‌کنند. پادشاه و هواداران به بازیکنان ما افتخار می‌کنند. ما با دل بازی کردیم و تسلیم نشدیم و تصویر فوق‌العاده‌ای از فوتبال آفریقا را منعکس کردیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا