ورزش

رکورد اسی مسی مقابل پرسپولیس بالا رفت

وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی با وجود شکست یک بر صفر در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش شایسته‌ای در ورزشگاه آزادی داشتند و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند، مطمئنا با امتیاز به اراک برمی‌گشتند که در جریان این مسابقه، یک اتفاق جالب هم برای یکی از مهره‌های با تجربه آلومینیوم رخ داد.

اسماعیل شریفات، ستاره پیشین استقلال که طی سه فصل اخیر در آلومینیوم اراک عضویت داشته و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رفت، در دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد که همین اتفاق آمار بازی‌های او را هم بیشتر از قبل کرد.

این وینگر سرعتی و ریزنقش که تجربه گلزنی مقابل پرسپولیس را با پیراهن استقلال دارد، در دیدار اخیر آلومینیوم اراک برابر سرخ پوشان، بازی شماره ۳۷۵ خود در تاریخ لیگ برتر را انجام داد تا از این حیث، بالاترین آمار را در بین تمام بازیکنان داشته باشد.

1909389

اسماعیل شریفات همراه با فولاد خوزستان، استقلال اهواز، استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، استقلال خوزستان و پیکان تجربه بازی در لیگ برتر را داشته که برای چهارمین سال پیاپی در آلومینیوم اراک حضور دارد تا این رکورد را ارتقا دهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا