ورزش

زرد طلایی برتن قشنگترین بازیکن سپاهان (عکس)

آرات با نماد معروف کری خواند؛

آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی که چند هفته پیش به اصفهان رفته بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا رسما به این تیم ملحق شود.

به گزارش “ورزش سه”، از تهران به لیورپول و بارسلونا و سرانجام اصفهان. آرات حسینی که چند هفته پیش برای تمرین و مذاکره راهی اصفهان شده بود، رسما با سپاهان قرارداد امضا کرد تا جدیدترین ستاره تیم زردطلایی نقش جهان لقب بگیرد.

او که به زودی وارد ده سالگی خواهد شد، با اعلام باشگاه اصفهانی به تیم نونهالان سپاهان ملحق می‌شود و البته برنامه اصلی باشگاه برای زمانی خواهد بود که آرات امکان حضور در تیم بزرگسالان را خواهد داشت.

1833315
آرات حسینی با اشاره به پنج قهرمانی سپاهان کری می‌خواند؛ البته تنها یکی از این قهرمانی‌ها بعد از تولد آرات به دست آمده است.

قرارداد سپاهان با آرات بلندمدت خواهد بود اما این باشگاه در خبر مربوط به امضای قرارداد با او، اشاره‌ای به زمان دقیق نداشته و البته با استفاده از توصیف «نابغه» خرید خود را در سطح یک بمب نقل و انتقالاتی بالا برده است.

پدر آرات چند هفته پیش اعلام کرده بود قراردادی بین طرفین امضا نشده اما حالا پوشیدن پیراهن سپاهان و تمرین با کیت این تیم نشان می‌دهد که او حالا دیگر رسما در عضویت تیم سپاهان است.

1833316

آرات که همیشه با ویدیوهای خارق‌العاده اینستاگرامی شناخته‌شده، حالا با پیراهن یکی از تیمهای فوتبال ایران چهره حرفه‌ای‌تری به خود می‌گیرد و مسیری را آغاز می‌کند که باید او را از یک چهره شاخص فضای مجازی به فوتبالیستی حرفه‌ای تبدیل کند.

1833317
بعد از سفرهای طولانی به اسپانیا و انگلیس، سپاهان اولین باشگاه حرفه‌ای آرات حسینی است.

این فوتبالیست 9 ساله که خوش قیافه، جذاب و خوش عکس نیز هست، حالا می‌تواند برای عنوان خوشتیپترین بازیکن سپاهان نیز خود را کاندیدا کند و وارد رقابت با ستاره‌های تیم بزرگسالان از جمله رامین رضاییان بشود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا