ورزش

زلاتان: فونسکا برای میلان مربی مناسبی است

زلاتان ابراهیموویچ، مدیر میلان، می‌گوید انتخاب پائولو فونسکا هوشمندانه بوده و او مربی مناسبی برای این تیم خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، میلان پس از پایان همکاری‌ پنج ساله با استفانو پیولی، آماده در آستانه شروع فصل 25-2024 آماده تغییرات گسترده است.

این باشگاه اکنون روی اولویت‌های بازار نقل و انتقالاتی خود کار می‌کند، بازیکنانی مانند جاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا. در این بین، میلان بالاخره آماده استقبال از پائولو فونسکا است که قراردادی سه ساله امضا کرده و پروژه جدیدی را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.

زلاتان ابراهیموویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا درباره نقش خود در مدیریت میلان صحبت کرد:“بعد از شش ماه که موهایم سفید شده، به این معنی است که کار می‌کنم. بعد از 20-25 سال در فوتبال آزادی بیشتری داری، من دو فرزند دارم که با آن‌ها وقت می‌گذرانم و قبلاً به دلیل مسابقات، مسافرت و اسکان در هتل‌‌ها نمی توانستم به آن‌ها وقتی اختصاص دهم.

پس از شش ماه دوری از میادین، فورلانی با من تماس گرفت و همه چیز شروع شد. سپس با کاردیناله صحبت کردم، فقط من و او، او پیشنهاد داد که به میلان برگردم تا شریک رِدبِرد باشم. به او گفتم اگر به میلان برگردم، پروژه باید موفق باشد. من باخت را نمی پذیرم، اینطور نیست که آن را دوست ندارم، نمی‌پذیرم. می‌خواهم برنده شوم و برنده خواهم شد. کاردیناله پاسخ داد: خوش آمدید.

زلاتان: فونسکا برای میلان مربی مناسبی است

زلاتان درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی میلان گفت:“گام بعدی تقویت تیم و رقابتی‌تر شدن است. می‌خواهیم جام‌ها را در ایتالیا و اروپا ببریم، چون ما میلان هستیم. جاه طلبی این است که هر سال برای کسب جام بجنگیم. میلان فقط برنده نمی شود، میلان تاریخ ساز است. هرکسی که به میلان می‌پیوندد باید همین جاه طلبی را داشته باشد. هرکسی که از قبل در میلان است و اینطور فکر نمی‌کند، اینجا جایی نخواهد داشت. ما از فصل گذشته راضی نیستیم، با هواداران موافقیم. ما نباید خودمان را محدود کنیم.”

زلاتان با تشکر از استفانو پیولی گفت:“می‌خواهم از پیولی، از طرف خودم و باشگاه تشکر کنم. او تاریخ ساز شد، او سزاوار همه تعریف‌هایی است که دریافت کرده است.”

او درباره انتصاب فونسکا گفت:“او سرمربی جدید خواهد بود، این یک انتخاب متفکرانه است. می‌خواهیم میلان بتواند فوتبالی مسلط بازی کند. ما نحوه مربیگری او را به دقت بررسی کردیم، اینکه چگونه تیمش را برای مسابقات آماده می‌کند. بعد از پنج سال به اتفاق جدیدی نیاز داشتیم. فونسکا مرد مناسبی است، ما به او بسیار اعتقاد داریم. او مربی مناسبی برای میلان است.”

از ابراهیموویچ در مورد تمدید قرارداد تئو هرناندز و مایک مانیان سوال شد. او پاسخ داد:“درمورد آن‌ها، همه چیز ممکن است، شاید شما بیشتر از من در مورد درخواست‌های آن‌ها بدانید… از آنجایی که رِدبِرد وجود دارد، می‌توانیم این مکالمات را بدون مشکل مالی انجام دهیم. ما نمی خواهیم به سمت منفی برویم. به لطف این کار، ما امکان انجام بسیاری از کارهای مهم را داریم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا