ورزش

زمان خودنمایی روزبه قبل از جام ملت‌ها

ستاره ملی‌پوش استقلال به دنبال بهترین نمایش خود قبل از جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش “ورزش سه”، روزبه چشمی غیر از یک مسابقه غیبت در شروع فصل به دلیل محرومیت از سال گذشته، در تمام 13 دیدار گذشته استقلال در لیگ برتر به میدان رفته که حضورش در خطوط میانی و دفاعی این تیم و نمایش موثری در ترکیب آبی پوشان نقش مهمی در جایگاه این تیم داشته و حالا به دنبال یک پایان خوش در دور رفت است.

ستاره ملی‌پوش استقلال که بخاطر کمبود بازیکن در خط دفاعی تیمش مجبور شده یک خط از پست تخصصی خود عقب‌تر برود و به‌عنوان مدافع میانی بازی کند، احتمالا امروز هم در همین جا برای آبی‌ها برابر پیکان به میدان خواهد رفت.

1972625

روزبه در حالی امروز یکی از مهره‌های اصلی جواد نکونام مقابل پیکان است که می‌خواهد قبل از حضور احتمالی در اردوی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا، مثل همیشه عملکرد موثری در خط دفاعی آبی پوشان داشته باشد و با شرایط خوبی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

چشمی که پس از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در هفت مسابقه به میدان رفته، سعی دارد دوباره جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ایران هم به دست بیاورد تا مثل جام جهانی 2022 و دیدار مقابل ولز که یک گل استثنایی به ثمر رساند، در جام ملت‌ها نیز چنین فرصتی پیدا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا