ورزش

زمان ورود گرایی، ساروی و میرزازاده به تیم ملی

برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان کشتی فرنگی به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 طی روزهای 30 آذر، اول و دوم دی ماه در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان شرکت‌کننده در مسابقات جهانی 2022 بلگراد همراه با مدال‌آوران رقابت‌های امیدهای جهان در این مرحله از چرخه غیبت خواهند داشت.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، 7 ملی‌پوشی که در بلگراد کسب مدال نکردند همراه با 6 مدال‌آور امیدهای جهان همراه با نفرات برتر اوزان دهگانه مسابقات کشوری، در ماه‌های آینده به دو تورنمنت بین‌المللی اعزام خواهند شد تا از بین آنها تیم قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می‌شود، مشخص شود.

اما سه مدال‌آور ایران در صربستان چه زمانی وارد چرخه خواهند شد؟ محمدرضا گرایی دارنده دو مدال طلای جهان و المپیک و نایب‌قهرمان سال 2022 جهان، همراه با امین میرزازاده نایب‌قهرمان سنگین‌وزن جهان در مسابقات جهانی بلگراد و هادی ساروی دارنده یک مدال طلا و یک برنز جهان و برنز المپیک توکیو، پیش از پایان سال 1401 با حضور در یک تورنمنت بین‌المللی استارت کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 خواهند زد.

این در حالی است که سال گذشته، مدال‌آوران کشتی فرنگی ماه‌ها دور از مسابقه بودند و 8-9 ماه بعد از پایان مسابقات جهانی اسلو، در یک تورنمنت شرکت کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا