ورزش

زنده روح: تغییر تفکرات قلعه‌نویی زمان‌بر است

می‌خواهم مثل دوران قبل از سربازی باشم؛

هافبک تیم فوتبال گل گهر ابراز امیدواری کرد همان عملکردی را در بازگشت داشته باشد، که پیش از رفتن به خدمت سربازی در سیرجان ارائه می‌کرد.

به گزارش ورزش سه، احمدرضا زنده روح با گل به گل گهر برگشت تا ثابت کند حرف های زیادی بعد از بازگشت از فجر سپاسی برای زدن دارد. او پس از دو سال دوری از سیرجان با انگیزه های زیادی بازگشته و در تفکرات اوزونیدیس هم در دو بازی ابتدایی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

این گفت و گو‌ را در زیر بخوانید:

‎* در مورد بازگشتت به گل گهر بگو. دو سال خیلی سخت را گذراندی و مجدد برگشتی؟  
‎همان طور که گفتید دو سال بود که تجربیات جدیدی کسب کردم و تنها سختی این بود که در شرایطی باعث شد من به خدمت برم که فکر می کنم شرایط خوب و ایده آل من بود و یکی از سال های خوب فوتبالی بود که این اتفاق برای من افتاد ولی خدارا شکر که تمام شد و با تجربیاتی که کسب کردم و با انگیزه ای که دوباره دارم امیدوارم که بتوانم این فصل و امسال را با همان روند قبل از این که به خدمت بروم ادامه دهم. تمام تلاش خود را می کنم و امیدوارم که برای تیم خودم در مرحله اول تاثیر گذار باشم و بتوانم کمک کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی در ادامه برای خودم بیفتد.

*شما در گل گهر خیلی خوب کار کردی و حتی به یک اردوی تیم ملی هم دعوت شدی می توانی آن روزها را تکرار کنی؟ 
بله خداراشکر فکر می کنم بهترین اتفاقی که برای شخص من می توانست بیفتد این بود که در اولین هفته بتوانم تاثیر گذاری برای موفقیت تیم داشته باشم که خداراشکر می کنم این اتفاق افتاد که هم باعث شد انگیزه بیشتری برای هفته های آینده داشته باشم و هم این که روحیه بهتری داشته باشم. امیدوارم که بتوانیم با تلاش هر یک از بچه ها آن همدلی و آن کمکی که به هم می کنیم را داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

1913693

*بازی اول با گل برگشتی و افتتاحیه خوبی داشتی.
بهترین اتفاقی که برای شخص من می توانست بیفتد این بود که تاثیری روی موفقیت تیمم داشته باشم که خدا را شکر این اتفاق برایم افتاد هم انگیزه بیشتری برای هفته های آینده گرفتم و هم روحیه بهتری. امیدوارم بتوانیم با تلاش تک تک بچه ها در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

‎*در مورد مربی خارجی بگو، شما قبلا با امیرقلعه نویی آن جا کار می کردی.  
‎امیر قلعه نویی نیازی به تعریف من ندارد و تفکراتی دارد که فکر می کنم همه فوتبالی ها از این تفکر مطلع هستند و فکر می کنم توانستند با این تفکری که دارند در آن سالی که من شاگردشان بودم به من خیلی کمک کنند و خیلی توانست روی روند فوتبالی من تاثیر گذار باشد. حالا مربی جدید آمده با یک سری تفکرات و خواسته های جدید که تغییر کردن این شیوه و تفکر بعد از چند سال که امیر خان قلعه نویی در تیم حضور داشته زمان بر است و باید با شرایط کنار بیاییم. تمام بچه ها سعی می کنند که هر چه زودتر تفکراتی که مربی دارد را بتوانند به بهترین شکل پیاده کنند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و نتایج خوبی بگیریم چون می دانیم مربی با دانش و با تجربه ای است و مربی که تمام انرژی و وقت خود را برای بازیکنان می گذارد که بتوانند به بهترین شکل کار خود  را ادامه دهند. امیدوارم این انرژی مثبت باعث شود تیم ما نتایج بهتری کسب کند.

1913692

*می توانید امسال هم مانند سال های قبل در برابر تیم هایی مانند پرسپولیس و سپاهان مدعی باشید یا خیر؟  صد در صد تمام بچه ها و تمام مجموعه باشگاه تمام تلاش شان را می کنند که بهترین جایگاه را در آخر فصل کسب کنیم بالاخره همه تیم های بزرگ تلاش می کنند برای این که قهرمان شوند یا بهترین جایگاه را کسب کنند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. ما هم تلاش می کنیم و تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان و کادر فنی با کیفیتی داریم، تمام تلاش خود را می کنیم که جایگاه خیلی خوبی کسب کنیم و حداقل اتفاقی که می تواند بیفتد این است که نسبت به جایگاهی که سال قبل کسب کردیم جایگاه بهتری را به دست بیاوریم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا