ورزش

ساری: چطور ۷ نفر پنالتی ما را ندیدند!

مائوریتزیو ساری پس از شکست مقابل تورینو از عمکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لاتزیو در هفته سی‌ام سری آ امشب میزبان تورینو بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این دیدار برای تیم میهمان ایوان ایلیچ گلزنی کرد.

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو در نشست خبری پس از بازی گفت:”پنالتی روی هیسای واضح است. گل تورینو از روی یک پرتاب اوت بود که از چند متر داخل زمین انجام شد. این روی بازی تاثیر داشت. تعجب می‌کنم که چگونه 7 نفر این چیزها را ندیده‌اند. بازیکنانم خوب بودند، خطر کاهش بازیکنانم به 9 یا 10 بازیکن با این داوران وجود داشت. اما پس از بازی باید خودمان را ارزیابی کنیم. ما این هفته را انتخاب کردیم که سخت کار کنیم و پایمان را روی گاز فینال فصل بگذاریم. درعوض، ما ضعیف بودیم.”

1855533

ساری همچنین گفت که شاید عناصر دیگری بر عملکرد تیمش تأثیر داشته باشد. او گفت:”تغییر دما در چند روز گذشته کمی مانع ما شد. 8 بازی دیگر باقی مانده است. در طول هفته به پسرها گفتم می‌توانید 8 روز دیگر جدول رده بندی را تغییر بدهید. قبلاً آسان نبود، اکنون غیرممکن نیست. ما مجبور نیستیم محاسبات زیادی انجام دهیم.”

وقتی از ساری در مورد هافبک‌هایش پرسیده شد، گفت:”سخت است که میلینکوویچ و لوئیس آلبرتو دیگری را داشته باشی. وگرنه شما آن زمان بایرن مونیخ می‌شوید! طبیعی است. سطح ما در اروپا بالا نیست، اما در ایتالیا آن را به اوج می‌رسانیم.”

ساری همچنین وضعیت پیرامون باشگاه سابقش یوونتوس را ارزیابی کرد. او گفت:”از نظر حقوقی دانشی ندارم که بتوانم نظر بدهم. از نظر ورزشی، قهرمانی به نوعی از دست رفته است. ماه‌ها رتبه‌بندی وجود داشت، اکنون متفاوت است و می‌تواند متقابل باشد. امیدوارم‌ در بین تصمیم‌گیران ورزشی یک نفر این تعهد را داشته باشد که استعفا بدهد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا