ورزش

ساعی:‌ برگزاری مسابقات در کیش به ضرر فدراسیون بود


رئیس فدراسیون تکواندو در نشست خبری گفت: برگزاری مسابقات در کیش به ضرر فدراسیون بود و تصمیم گرفتیم در تهران باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست خبری هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در مورد کسب نتایج تیم ملی تکواندوی مردان و بانوان در مسابقات جهانی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف و برنامه‌های آتی فدراسیون تکواندو امروز چهارشنبه 9 شهریور ماه در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدای صحبت های خود، اظهار داشت: قرار بود زودتر از اینها و به مناسبت روز خبرنگار در خدمت شما باشیم اما تداخلی که با مراسم‌ سوگواری امام حسین ع و مسابقات کشورهای اسلامی به وجود آمد،‌این مراسم امروز برگزار می شود. از همه عزیزان در رسانه که با انتقادهای خود ایرادت ما را گوش زد و یاد آوری می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از بدو ورود کار بسیار سخت و‌فشرده ای داشتیم. مسابقات جام فجر و باشگاه‌های آسیا و مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و اوپن فجر را داشتیم. چهار رویداد سنگین که قرار بود در کیش برگزار شود و‌ پس از بررسی‌هایی که شد، چون تیم قبلی یک مقدار کارها را انجام داده بود و ما خبر نداشتیم، یک تیم کارشناسی گذاشتیم و دیدم به ضرر فدراسیون است که در کیش برگزار شود و طی پنج روز در تهران تصمیم گرفتیم برگزار شود و هزینه ها کم شد. تیم‌های بیشتری هم در مسابقات تهران حضور پیدا کردند چون حضور آنها در تهران برایشان کم هزینه تر بود.

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا