ورزش

ساپینتو بدسلیقگی نکند/ «زمین» مشکل بزرگ استقلال برابر هوادار است

محسن یوسفی در گفتگو با مهر:

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال نیمکت نشین شده اند گفت: ساپینتو بدسلیقگی نکند و از بهترین‌ها استفاده کند.

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر آلومینیوم اراک و دیدار این هفته آبی پوشان مقابل هوادار تهران گفت: اگر چه آلومینیوم بازی بسته‌ای از خود به نمایش گذاشت اما تفکرات ساپینتو نتوانست راهگشای این بازی باشد تا بازیکنان بتوانند به این سد دفاعی نفوذ کرده و به گل برسند. استقلال چندین بار بر روی خلاقیت بازیکنانش می‌توانست به گل برسد که با عملکرد خوب دروازه بان آلومینیوم و بدشانسی آبی پوشان ناکام ماند.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقاداتی که از خط میانی استقلال می‌شود، ادامه داد: در اینکه خط هافبک استقلال دچار مشکل است شکی نیست. بازیکن بازیسازی در کنار مهدی پور قرار ندارد و او به تنهایی نمی‌تواند ۹۰ دقیقه همه توپ‌ها را به مهاجمان برساند. لازم است برای فصل نقل و انتقالات و شروع نیم فصل دوم، استقلال به جذب یک یا دو هافبک با تجربه و خلاق اهتمام بورزد.

بازیکن سابق آبی پوشان ادامه داد: امتیازاتی که استقلال این روزها از دست می‌دهد بیشتر به خاطر نبود هافبک خلاق است. مهدی پور هم همیشه نمی‌تواند آمادگی کاملی داشته باشد. طبیعی است که یک روز فوتبالیست سرحال و قبراق است و روز دیگر افت می‌کند.

یوسفی در خصوص بازیکنان خوبی که روی نیمکت استقلال می‌نشینند و بازی نمی‌کنند گفت: چند بازیکن در استقلال هستند که فصل گذشته جزو بهترین‌ها بودند. صالح حردانی یکی از آنهاست که سرعت و تکنیک بالایی دارد اما اینکه چرا در طول این فصل، نیمکت نشین شده است برای همه جای تعجب دارد. ساپینتو باید دست از بدسلیقگی بردارد به این بازیکنان اعتماد کند و مطمئن باشد جواب اعتمادش را خواهد گرفت. رفته رفته هواداران از عملکرد استقلال ناراضی می‌شوند و اگر این تیم نتواند هوادار و نساجی را شکست دهد شرایط برای ساپینتو سخت خواهد شد.

وی در مورد دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر هوادار تهران هم گفت: هوادار یک تیم جوان، کم تجربه ولی پرانگیزه است. آنها می‌خواهند خود را به استقلال تحمیل کنند و ثابت کنند که جوانها هم می‌توانند نمایش خوبی از خود ارائه دهند. البته کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی خوب نیست و این می‌تواند تأثیر منفی بر روی این دیدار داشته باشد.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: ساپینتو می‌داند روزهای سختی در پیش دارد. سه بازی به دلیل اتفاقاتی که برای او افتاد از سکوها بازی را تماشا کرد. حالا او کنار زمین است. باید به تیمش آرامش دهد ضمن اینکه او کاملاً متوجه شده که باید دو دیدار آینده خود مقابل هوادار و نساجی قائمشهر در سوپرجام را با برد به پایان برساند در غیر این صورت با تغییراتی که در کادر مدیریتی صورت گرفته شرایط برای او سخت‌تر خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا