ورزش

ساپینتو به مبارزه ادامه می دهد (عکس)

مهره های اسمی دور از روزهای طلایی

با وجود نقدهایی که به برخی از هافبک های تیم استقلال و هم چنین مهاجمان این تیم وجود دارد، ساپینتو با ایمان کامل به شاگردانش به کار و مبارزه ادامه می دهد.

به گزارش “ورزش سه”، او در تمرینات همه چیز را زیر نظر دارد و برنامه هایش را مو به مو پیش می برد تا در نهایت استقلال به همان تیمی تبدیل شود که می خواهد. تیمی که بتواند در بازی در برابر تیم هایی که تاکتیک شان دفاع و ضد حمله است، براحتی به پیروزی برسد.

استقلال در زمین و روی نیمکت مهره های اسمی زیادی در اختیار دارد. مهره هایی که البته به نظر می رسد، اینروزها کمی از شرایط آرمانی خود دور هستند. مهدی قایدی که در زمان حضور استراماچونی  فرهاد مجیدی رد پایش در همه پیروزی هایی استقلال دیده می شد و در هر بازی یا گل می زد و یا پاس گل می داد. سجاد شهباززاده که در سپاهان آقای گل شد و امیرارسلان مطهری که کم گل حساس و سرنوشت ساز برای استقلال نزده است.

استقلال با وجود این مهره ها تا به اینجای کار 11 گل زده؛ اگر گل به تیم ذوب آهن که توسط مدافع این تیم به ثمر رسیده شد، فاکتور بگیریم باید بگوییم معدل گل زده استقلال در هر بازی یک گل است و این برای تیمی که می خواهد قهرمان لیگ برتر شود، معدل ایده آلی نیست. استقلال در فاز دفاعی خوبی است اما برای اینکه قهرمان شود، باید در فاز تهاجمی به تیم بهتری تبدیل شود. استقلال خوب بازی می کند و به نوعی می توان گفت گردش توپ در این تیم خوب است. مشکل پاس آخر و استفاده از پاس آخر است. دست کشیدن از این نفرات دست کم تا پنجره زمستانی منطقی به نظر نمی رسد و البته هنر این است که ساپینتو با همین ها به یک تیم بهتر تبدیل شود و به نظر می رسد او در تمرینات با همین انگیزه کار را پیش می برد و حتی در مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک هم نشان داد از شاگردانش راضی است و می خواهد آنها را از نظر روحی و روانی در شرایط ایده آل نگه دارد.

واقعیت هم همین طور است. سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و امیر ارسلان  مطهری گلزنی از یادشان نرفته است. در هفته های سپری شده تنها شرایط علیه آنها بوده است که این ممکن است هر لحظه تغییر کند. خوش گمانی ساپینتو برای تغییر این وضعیت و هم چنین روحیه دادن به این بازیکنان بهترین مسیری است که سرمربی تیم استقلال ادامه می دهد. او به مبارزه ادامه می دهد تا از مسیر قهرمانی خارج نشود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا