ورزش

ستاره‌های رئال، طرفداران ستاره تنیس اسپانیا (عکس)

آلکارس: از دیدن آن همه ستاره روی سکوها شگفت‌زده شدم

چهار ستاره باشگاه رئال مادرید برای تشویق کارلوس آلکارس، ستاره تنیس اسپانیا در ورزشگاه حضور یافتند تا موجب شگفتی این تنیسور جوان شوند.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد خوب کارلوس آلکاراس باعث شده تا این تنیسور اسپانیایی هواداران زیادی پیدا کند. در میان دوست‌داران او چهره های شاخصی هم به چشم می خورد. چند بازیکن رئال مادرید روز یکشنبه با حضور در ورزشگاه سانتانا، بازی آلکاراس در دور سوم مسابقات اوپن مادرید را از نزدیک تماشا کرده و او را مورد تشویق قرار دادند.

وینیسیوس جونیور، فده والورده، دنی سبایوس، چهار ستاره باشگاه رئال مادرید برای ساعاتی فارغ از حساسیت و هیجان هفته های پایانی فصل در سانتانا حضور یافته و رقابت مدافع عنوان قهرمانی اوپن مادرید (آلکاراس) مقابل گریگور دیمیترو بلغاری را تماشا کردند.

آلکارس که تنها 19 سال سن دارد بارها از علاقه شدید خود به فوتبال صحبت کرده و حضور ستاره های رئال در بازی روز یکشنبه باعث شادی قابل توجه او شده بود. این بازی با برتری 2-0 تنیسور اسپانیایی به پایان رسید. او در مرحله یک هشتم نهایی اوپن مادرید باید با زورف از آلمان دیدار کند.

1869523

آلکارس در پایان بازی و پیش از رفتن به رختکن فرصت این را داشت تا برای دقایقی با ستاره های رئال خوش و بش کند. او بدون پنهان کردن هیجان خود گفت: “نمی خواهم دروغ بگویم، هنوز هم هیجان زده ام. دیدن این ستاره ها روی سکوها هیجان انگیز بود. من واقعا خوشحالم که آنها برای دیدن مسابقه من به ورزشگاه آمده بودند.”

رئال مادرید طی هفته های آینده چند بازی مهم از تقابل رفت و برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی را در پیش دارد. آلکارس در دیدار با ستاره های رئال از فرصت استفاده کرده و برای آنها در این مقطع حساس آرزوی موفقیت کرد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: “ما در مورد این که امروز چقدر خوب بازی کردم و رقابت های آتی باهم صحبت کردیم. من برایشان در بازی حساس مقابل منچسترسیتی آروزی موفقیت کردم و آنها نیز همین آرزو را برای من کردند.”

کارلوس آلکاراس بارها علاقه بالای خود به فوتبال را نشان داده است. او ارتباط خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و با چند بازیکن این تیم هم رابطه صمیمانه ای دارد. آلکارس پیش از همه یک هوادار سرسخت رئال به حساب می آید. او سال گذشته در حاشیه مسابقات تنیس آزاد فرانسه، فینال چمپیونزلیگ را از نزدیک تماشا و در پایان نیز با کهکشانی ها جشن قهرمانی گرفت.

1869524

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا