ورزش

ستاره ایتالیایی از برد پرگل جوگیر نشد!

کیه‌زا: هدف‌مان در این فصل کسب سهمیه است

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، تاکید کرد که هدف تیمش در این فصل کسب سهمیه چمپیونزلیگ است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس شروع بسیار خوبی در فصل جدید سری A داشت و موفق شد اودینزه، حریف هفته اولش را با نتیجه 3-0 شکست دهد. فدریکو کیه‌زا، ستاره ملی پوش بیانکونری با زدن اولین گل فصل تیمش نقش مهمی در کسب این برد داشت.

او در دومین دقیقه از بازی پاس دوشان ولاهوویچ را با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گل اول بازی را وارد دروازه اودینزه کرد و در ادامه نیز با ارائه یک بازی بسیار خوب جزو بهترین های تیمش بود.

کیه‌زا در پایان بازی در مورد پیروزی مقتدرانه تیمش گفت: “عملکرد فوق العاده ای داشتیم. در نیمه اول با فشار بالا حمله کریم و سه گل زدیم. در فوتبال مدرن شما نباید منتظر موقعیت باشید بلکه باید پی در پی فشار بیاورید؛ چیزی که ما آن را امروز به خوبی اجرا کردیم.”

1913032

ستاره یووه بعد از به ثمر رساندن اولین گل فصل شادی خود را با سر خوردن روی زانوهایش برگزار کرد. او در مورد این حرکتش گفت: “مدتی بود که این کار را نکرده بودم و به همین دلیل شادی خودم را به این صورت انجام دادم. به شوخی به بچه های روی نیمکت می گفتم که بفرمایید بالاخره توانستم یک گل بزنم!”

ملی پوش ایتالیایی سال گذشته به عنوان مدافع کناری استفاده به کار گرفته می شد اما اکنون به عنوان یک مهاجم در کنار ولاهوویچ دیده می شود. کیه‌زا در پاسخ به این سوال که «در کدام پست احساس راحتی می کند؟» گفت: “ما در یک جا ساکن نیستیم و پیوسته در حال حرکتیم. این چیزی است که مربی از ما می خواهد. در حال حاضر در ابتدای فصل قرار داریم و در حال آزمایش تاکتیک های جدید هستیم.”

با این نتیجه خیلی ها یوونتوس را جزو مدعیان اصلی فتح اسکودتو می دانند اما کیه‌زا معتقد است که کسب سهمیه چمیپونزلیگ هم کافی است: “همان طور که مربی هم گفت هدف ما در این فصل صعود به لیگ قهرمانان اروپا است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا