ورزش

ستاره اینتر، لوکاکو را مسخره کرد (عکس)

صفحه رسمی اینتر و مارکوس تورام، ستاره این تیم، طعنه سنگینی به روملو لوکاکو پس از پیروزی برابر رم زدند.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا روبروی رم به میدان رفت و توانست در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این بازی از اهمیت خاصی برای لوکاکو برخوردار بود، چرا که بار دیگر فرصت بازی برابر تیم سابقش را پیدا کرد و امیدوار بود که بتواند توانایی‌هایش را به رخ آنها بکشد تا حسرت از دست دادنش را بخورند اما این اتفاق به هیچ وجه در زمین رخ نداد. 
تورام ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد یک گل برای اینتر به ثمر برساند و نقش مهمی هم روی گل دیگر این تیم که گل به خودی توسط بازیکنان رم بود ایفا کرد تا سه امتیاز ارزشمند را برای آنها به ارمغان آورده باشد. 
زمانی که بازی 2-3 بود، لوکاکو این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما یان زومر این توپ را گرفت و صفحه رسمی اینتر پس از پایان بازی با انتشار عکسی از این صحنه و در حالی که بازی در ورزشگاه رم برگزار می‌شد به طعنه نوشت: «نه در خانه من.»

1989602

تورام هم با شیطنت خاصی سعی کرد طعنه‌ای به لوکاکو زده باشد و در بخش نظرات این پست نوشت: «ادمین، تو کاملا می‌دانی که در حال انجام چه کاری هستی.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا